Κρήτη

Τσελέντης | Νέο σήμα κινδύνου για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Στο θέμα της πλήρους αναθεώρησης των προδιαγραφών κατασκευής του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου στο Καστέλι Πεδιάδος, επανέρχεται ο Διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών Άκης Τσελέντης, μετά την ενεργοποίηση του ρήγματος της περιοχής το οποίο και έδωσε τον καταστρεπτικό σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου.

Σε ανάρτησή του, ο κ.Τσελέντης αφενός εκφράζει την άποψη πως δεν χρειαζόταν η κατασκευή του νέου αεροδρομίου στην συγκεκριμένη περιοχή καθώς θα μπορούσε να επεκταθεί το υπάρχον, αλλά  κυρίως εκφράζει την αγανάκτησή του για την στάση της κατασκευάστριας εταιρείας (ΤΕΡΝΑ) κάνοντας λόγο για αυταρχική συμπεριφορά.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

«Προσωπικά ενοχλούμαι από τα υπάρχοντα παραδείγματα αυταρχικής συμπεριφορά της κατασκευάστριας εταιρείας για παράδειγμα αγνόησε δύο επιστολές μου όπου τους πρότεινα κάποια πρωτόκολλα ελαχιστοποίησης του σεισμικού  κινδύνου.

Τονίζω ότι αυτές επιστολές δεν τις έστειλα σαν ιδιώτης αλλά σαν διευθυντής του κύριου φορέα παρακολούθησης της σεισμικότητας της χώρας και κατάρτισης των σεισμικών κινήσεων σχεδιασμού και φυσικά σαν ένας καταξιωμένος (θέλω να πιστεύω) καθηγητής πανεπιστημίου» αναφέρει χαρακτηριστικά


Ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι και το ότι ο κ. Τσελέντης κάνοντας λόγο για τεράστια συμφέροντα, εκφράζει την απορία του για το πώς δέχτηκε η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Ινδίας να μην εφαρμοστούν αυστηρά πρωτόκολλα από την εταιρεία που κατασκευάζει το έργο.

kingeight 2021a
detorakis adv jul2021
bakaliko lagos

«Επειδή ο ιδιοκτήτης του έργου είναι Ινδική  εταιρεία και επειδή γνωρίζω από έργα στην Ινδία (είμαι σύμβουλος τριών Ινδικών εταιρειών: ONGC, Oil India, Ananda Geophysics) και επειδή έχω εκπονήσει ερευνητικά προγράμματα στην Ινδία γνωρίζω πόσο προσεκτικοί είναι οι Ινδοί στα τεχνικά έργα στη χώρα τους όπου εφαρμόζονται εξαιρετικά αυστηρά πρωτόκολλα κατασκευής. Εδώ τι άλλαξε;» αναρωτιέται ο Δ/ντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου.

Σε αυτό το πλαίσιο ο κ. Τσελέντης τονίζει πως «πρέπει να πιεστεί η εταιρεία για το καλό των χιλιάδων επιβατών και των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Μινώα Πεδιάδος να εφαρμόσει όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλούς κατασκευής κοντά σε ενεργό ρήγμα (near field design specifications).»

Ακολουθεί η ανάρτηση του Διευθυντή του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου.










Back to top button