ΚΡΗΤΗ

Αγιος Νικόλαος: Ενέργειες προώθησης γραφείου τουρισμού

Το Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου προχώρησε τον Ιούλιο σε σειρά ενεργειών για την προώθηση του τουριστικού προορισμού της περιοχής & των διαφορετικών θεματικών εμπειριών που προσφέρει στους επισκέπτες / ταξιδιώτες.

Οι ενέργειες  αυτές, που παρουσιάζονται αναλυτικά παρακάτω, περιλαμβάνουν τόσο την ανάπτυξη και δημιουργία διαφημιστικού υλικού καθώς και την προώθηση του προορισμού σε συγκεκριμένες αγορές μέσα από στοχευμένες καμπάνιες.

caffeine adv2020b

Α. Στοχευμένη Προώθηση του τουριστικού προορισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου δείχνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ψηφιακή προβολή συνέχισε την προβολή της περιοχής μέσα από τα επίσημα κανάλια του σε Instagram και Facebook.

neratzoulis neo

Στοχεύοντας τόσο στο εσωτερικό όσο και το εξωτερικό τα κανάλια του δήμου κατάφεραν να προσελκύσουν αρκετά μεγάλο κοινό επιτυγχάνοντας συνολικά περισσότερες από 3.250.000 προβολές των αναρτήσεων του μέσα σε ένα μήνα.

Η στόχευση στο εσωτερικό της χώρας επικεντρώθηκε κυρίως σε πόλεις όπως Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη, ενώ ιδιαίτερο βάρος δόθηκε στα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης (Ηράκλειο, Χανιά και Ρέθυμνο).

Παράλληλα, το μεγαλύτερο μέρος της προώθησης επικεντρώθηκε σε πόλεις του εξωτερικού που σύμφωνα με τα στατιστικά εμφανίζουν υψηλή ζήτηση για την περιοχή του Αγίου Νικολάου αλλά και σε πόλεις που προσφέρουν απευθείας πτήσεις στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου. Οι χώρες όπου επενδύθηκαν τα μεγαλύτερα ποσά σε διαφήμιση ήταν Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Αυστρία και Ελβετία.

Τα επίσημα κανάλια του Δήμου Αγίου Νικολάου μέχρι και το τέλος του Ιουλίου είχαν συνολικά:

Instagram: AgiosNikolaosCrete 13.743 ακολούθους

Facebook: VisitAgiosNikolaosCrete 16.600 ακολούθους

Β. Νέα προωθητικά βίντεο

Ο Δήμος παρουσιάζει το νέο επίσημο προωθητικό βίντεο της περιοχής. Το κλιπ συνολικής διάρκειας 90 δευτερολέπτων αναδεικνύει τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης στην παραθαλάσσια ζώνη του δήμου, από το Σίσι μέχρι και το Καλό Χωριό, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην τοπική γαστρονομία, τις θαλάσσιες δραστηριότητες καθώς και τις γραφικές παραλίες.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το νέο βίντεο εδώ: https://www.facebook.com/watch/?v=629992634565653

Γ. Ανάδειξη τοπικής γαστρονομίας

Μέσα από ζωντανά βίντεο στα κανάλια του δήμου στα social media ξεκίνησε το πρόγραμμα προώθησης της τοπικής γαστρονομίας σε συνεργασία με τον σεφ Γιάννη Μπαξεβάνη. Το προτζεκτ θα συνεχιστεί το επόμενο 2μηνο με την παρουσίαση 10 συνταγών από σεφ της περιοχής.

Δ. Ανάδειξη εμπειριών που προσφέρονται εντός Δήμου Αγίου Νικολάου

Διοργάνωση δραστηριοτήτων όπως SUP και θαλάσσιου καγιάκ μέσα από live streaming στα επίσημα κανάλια του Δήμου Αγίου Νικολάου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ζωντανές μεταδόσεις θα συνεχιστούν και τους επόμενους μήνες περιλαμβάνοντας διάφορα είδη δραστηριοτήτων, όπως ιστιοπλοΐα, windsurfing και αναρρίχηση.

Ε. Χάρτες πεζοπορικών διαδρομών

Στο πλαίσιο της ανάδειξης του πεζοπορικού τουρισμού, το γραφείο τουρισμού προχώρησε στην παραγωγή χαρτών για 10 πεζοπορικές διαδρομές. Οι χάρτες θα τοποθετηθούν μαζί με επιπλέον υλικό στις εισόδους των διαδρομών παρέχοντας έτσι σημαντικές πληροφορίες για τους περιπατητές της ευρύτερης περιοχής του Αγίου Νικολάου. Στο επόμενο διάστημα θα ολοκληρωθεί η χαρτογράφηση 10 ακόμη διαδρομών συμπεριλαμβάνοντας μονοπάτια ακόμη και στα πιο απομακρυσμένα σημεία του δήμου.

ΣΤ. Σχεδιασμός και παραγωγή αναμνηστικών προϊόντων για τον προορισμό

Το γραφείο τουρισμού προχώρησε σε σύμβαση με εταιρεία για την προμήθεια αναμνηστικών προϊόντων, όπως διαφημιστικές τσάντες, καρτ ποσταλ, καπέλα, στυλό, μολύβια και σημαίες.

Ζ. Έκδοση τουριστικών εντύπων σε 9 διαφορετικές γλώσσες

Ολοκληρώθηκε η εκτύπωση 82.500 τουριστικών εντύπων. Η προμήθεια αφορά 3 θεματικά φυλλάδια καθώς και ένα γενικό έντυπο με πληροφορίες για ολόκληρη την περιοχή και τα χωριά του δήμου. Τα έντυπα υποστηρίζονται πλέον σε 9 γλώσσες.

Τα έντυπα είναι διαθέσιμα και στην σελίδα του Δήμου Αγίου Νικολάου στο Issuu Agios Nikolaos Crete

Τα φυλλάδια θα είναι διαθέσιμα για τις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις. Όσοι επιθυμούν να λάβουν έντυπα μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μέσα από την παρακάτω διαδικτυακή φόρμα: https://forms.gle/MnpQKGV7MnePMYN86

Η. Σχεδιασμός νέων εντύπων για προσέλκυση νέων ομάδων τουριστών / ταξιδιωτών

Ολοκληρώθηκε ο σχεδιασμός άλλων 2 τουριστικών εντύπων για stopover και τον τουρισμό πολυτελείας.

Το πρώτο περιέχει προτάσεις για το τι εμπειρίες μπορεί να ζήσει ένας τουρίστας στην περιοχή του Αγίου Νικολάου εντός 24 ωρών. Η σχεδίαση του συγκεκριμένου εντύπου πραγματοποιήθηκε μιας και τα αποτελέσματα έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει μια ομάδα ταξιδιωτών που επισκέπτονται την πόλη του Αγίου Νικολάου για λίγες ώρες έως ένα 24ωρο. Με το έντυπο αυτό σκοπεύουμε να βελτιώσουμε την εμπειρία παραμονής τους στο δήμο σε περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Το έντυπο για τον τουρισμό πολυτελείας παρουσιάζει όλες εκείνες τις υπηρεσίες που προσφέρονται στην περιοχή μας και συνδέονται με το συγκεκριμένο κοινό, όπως ξενοδοχειακές υποδομές, σπα, δραστηριότητες κ.α.

Θ. Μετάφραση περιεχομένου της επίσημης ιστοσελίδας στην κινεζική γλώσσα.

Ολοκληρώθηκε η μετάφραση των κειμένων της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας του δήμου www.agiosnikolaoscrete.com στα κινέζικα. Η ιστοσελίδα μας θα υποστηρίζει την συγκεκριμένη γλώσσα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button