Nbaxevanis

Χαλκιαδάκης

Europlan
KOSA
ΚΡΗΤΗ

Δράση του Γυμνασίου Κριτσάς στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος EDU4clima

DROP 2 DROP 2
DROP Palermo TECH HUB
ΜΗΛΟ

Την Τρίτη 23 Απριλίου 2024 δεκαεπτά  μαθητές και μαθήτριες της περιβαλλοντικής ομάδας του Γυμνασίου Κριτσάς με συνοδούς την κ.Δαή Μαρία και την κ. Καλοκύρη Χρύσα επισκέφτηκαν τον ερευνητικό σταθμό στο Φινοκαλιά στο πλαίσιο του προγράμματος EDU4clima που υλοποιεί στο σταθμό το τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Το πρόγραμμα EDU4clima -Μαθαίνοντας και διδάσκοντας για την Κλιματική Αλλαγή έχει ως αντικείμενο να προάγει τη διδασκαλία της κλιματικής αλλαγής στα σχολεία. Το Πανεπιστήμιο Κρήτης (ΠΚ) μέσω του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικών Χημικών Διεργασιών (Ε.ΠΕ.ΧΗ.ΔΙ.) του Τμήματος Χημείας λειτουργεί σε συνεχή βάση από το 1993 τον ερευνητικό σταθμό στο Φινοκαλιά, όπου καταγράφονται πληροφορίες για τη σύσταση της ατμόσφαιρας. Η θέση και η συνεχής λειτουργία του σταθμού για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, τον καθιστούν πλέον μοναδικό στο είδος του. Στα πλαίσια του EDU4clima εγκαταστάθηκε Κόμβος Έρευνας, Καινοτομίας και Διάχυσης στο Φινοκαλιά για τη μεταφορά της γνώσης, που παράγεται από την έρευνα για την κλιματική αλλαγή και την αέρια ρύπανση στο ΠΚ, προς τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

NOVA

Μέσω σύγχρονων εκπαιδευτικών πρακτικών επιδιώκεται:

  • Η απόκτηση νέων δεξιοτήτων από εκπαιδευτικούς και μαθητές ώστε να προσεγγίσουν κριτικά την κλιματική αλλαγή και να αναστοχάζονται πάνω σε αυτήν
  • Η Διάχυση των δράσεων μάθησης της κλιματικής αλλαγής προς την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία των πολιτών

ΤΕΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗ

- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο