ΚΡΗΤΗ

Αγιος Νικόλαος: Οκτώ στους δέκα πολίτες κάνουν αγορές με την χρήση κινητού και tablet

Όπως γνωρίζετε η κρίση, η μείωση μισθών και οι πολλές οικονομικές υποχρεώσεις, που δεν αφήνουν το περιθώριο να μείνει ρευστό στην τσέπη, εξωθούν ολοένα και περισσότερους πολίτες στη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Είναι μια λύση η οποία λύνει τα χέρια

Άλλωστε τώρα έχουν και ένα ακόμα κίνητρο

Τη λοταρία αποδείξεων, όπου οι τυχεροί λαχνοί κερδίζουν από 1.000 ευρώ

Την ίδια ώρα όμως, η υιοθέτηση των φορητών συσκευών για τη διαχείριση χρημάτων, τη διεξαγωγή τραπεζικών συναλλαγών και την πραγματοποίηση πληρωμών γνωρίζει τη μεγαλύτερη αύξηση από ποτέ το τελευταίο διάστημα, αφού το 78% των Ελλήνων πλέον χρησιμοποιούν τις φορητές τους συσκευές για να παρακολουθούν τα οικονομικά τους, να ελέγχουν το υπόλοιπό τους online ή μέσω τραπεζικών εφαρμογών.

Σύμφωνα με όσα μας είπαν οι πολίτες του Αγίου Νικολάου που έχουν και αυτοί με τη σειρά τους υιοθετήσει το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής ή ενημέρωσης των λογαριασμών τους, έτσι κερδίζουν και χρόνο λόγω του άμεσου τρόπου πληρωμής, αλλά και πολλές φορές χρήμα λόγω των προσφορών και των εκπτώσεων που καρπώνονται με τη χρήση κάρτας.

Χρήση του κινητού 

Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν μεταξύ άλλων από τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας Digital Payments που παρουσίασε η Visa, η οποία έγινε σε 22 χώρες, με αντικείμενο τη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στις ψηφιακές πληρωμές, τις ανέπαφες συναλλαγές, το online shopping και την ασφάλεια.

Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου το 60% των Ελλήνων ελέγχει το υπόλοιπο του λογαριασμού του ή έχει πρόσβαση σε άλλες τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κάποιας εφαρμογής στο κινητό, ποσοστό το οποίο σημείωσε μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια.

Οι καταναλωτές αισθάνονται περισσότερο άνετοι να πραγματοποιούν συναλλαγές με το κινητό τους, μένοντας πιο μακριά από το pc ή το laptop τους (48%). Το αντίστοιχο ποσοστό που αφορά στους Έλληνες καταναλωτές ξεπερνά τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και ανέρχεται στο 64%.

Το 42% των Ελλήνων καταναλωτών χρησιμοποιεί smartphone ή tablet για την αποστολή ή αποδοχή χρημάτων από φίλους ή οικογένεια.

Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής φανερώνουν την εμπιστοσύνη και τον ενθουσιασμό των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τους νέους τρόπους συναλλαγών, ενώ το 75% θεωρεί την ταχύτητα ως το μεγαλύτερο πλεονέκτημά τους.

Οι Millennials βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της υιοθέτησης ψηφιακών πληρωμών, με 86% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 34 ετών να χαρακτηρίζουν τον εαυτό τους ως «users mobile payments».

Το 93% των Ελλήνων καταναλωτών αναμένεται μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να πραγματοποιεί πληρωμές μέσω κάποιας φορητής συσκευής. Οι Millennials είναι πιο πιθανό να κάνουν πληρωμές μέσω φορητών συσκευών στα επόμενα τρία χρόνια σε ποσοστό 95%.

Οι βασικοί παράγοντες που καθοδηγούν τις εξελίξεις στις ψηφιακές πληρωμές είναι η άνεση και η ευκολία.

Στην Ελλάδα, το 67% των Μillennials (γεννηθέντες μεταξύ του 1980 και του 2000) και το 68% των υπόλοιπων ηλικιών θεωρούν την ασφάλεια ως τον πιο σημαντικό παράγοντα στη χρήση φορητών συσκευών για πληρωμές.

Η ιδιωτικότητα είναι αρκετά υψηλά, με το 54% των Μillennials να τους απασχολεί ότι ενδεχομένως να επηρεαστεί η ιδιωτική τους ζωή.

Αγιονικολιώτες μας είπαν πως το να κάνεις συναλλαγές μέσω των smart συσκευών καθιστά την διαδικασία ευκολότερη και γρηγορότερη…

Στην Ευρώπη και στη χώρα μας αυξάνονται συνεχώς οι επιχειρήσεις που υποστηρίζουν πληρωμές με κάρτες και φορητές συσκευές (NFC). Οι πιο διαδεδομένες κατηγορίες για mobile πληρωμές είναι τα εστιατόρια, τα σούπερ-μάρκετ, τα μεταφορικά μέσα, το delivery και η διασκέδαση.

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές χρησιμοποιούν φορητή συσκευή με μέσο όρο συναλλαγών 9 ευρώ σε φυσικά καταστήματα και 38 ευρώ online.

Σε ό,τι αφορά τα ταξίδια στο εξωτερικό, οι Ευρωπαίοι έχουν χρησιμοποιήσει φορητή συσκευή για συναλλαγές σε 103 χώρες, κάτι που φανερώνει ότι νιώθουν άνεση και ασφάλεια στη χρήση smartphone ή tablet για αγορές σε κάποια άλλη χώρα.

 

Close