HTML Tables

Σιγκαπούρη: Η πρώτη χώρα που θα απαγορεύσει τις διαφημίσεις αναψυκτικών

0



Η Σιγκαπούρη πρόκειται να γίνει η πρώτη χώρα στον κόσμο που απαγορεύει διαφημίσεις για ανθυγιεινά ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσει τον μεγάλο αριθμό ατόμων που έχουν διαβήτη.

Η απαγόρευση, θα ισχύσει σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του έντυπου τύπου, της τηλεόρασης και του διαδικτύου, σύμφωνα με τον Έντουιν Τονγκ, ανώτατος υπουργό Υείας του κράτους.

Σε συνέντευξη τύπου, που έλαβε ώρα την Πέμπτη, δήλωσε πως η απόφαση πάρθηκε μετά την διεξαγωγή έρευνας. Οι διαφημίσεις αναψυκτικών, χυμών, γιαουρτιών και στιγμιαίου καφέ θα απαγορεύονται τελείως, βάσει του νέου νόμου.

Το υπουργείο αναφέρει επίσης ότι θα συνεχίσει να συγκεντρώνει τα σχόλια των καταναλωτών και της βιομηχανίας τους επόμενους μήνες, προτού ανακοινώσει περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την εφαρμογή του νόμου το επόμενο έτος.

Εκτός από την απαγόρευση των διαφημίσεων, το υπουργείο ανακοίνωσε ότι τα ζαχαρούχα ποτά θα πρέπει επίσης να εμφανίζουν στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας, έναν κώδικα όπου θα αναφέρει την περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Ο ανώτατος υπουργός Υείας, ανέφερε επίσης πως αυτά τα δύο μέτρα ήταν μόνο τα πρώτα βήματα, στις προσπάθειες του κράτους για την καταπολέμηση του διαβήτη. Δύο άλλες προτάσεις, συμπεριλαμβανομένης της θέσπισης ειδικού φόρου κατανάλωσης ή ακόμη και οριστικής απαγόρευσης των ποτών υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, εξακολουθούν να είναι στην ατζέντα.

«Σκοπεύουμε να τις μελετήσουμε πιο προσεκτικά», πρόσθεσε. «Θέλουμε να βρούμε μακροπρόθεσμα βιώσιμα μέτρα που να διαμορφώσουν την καταναλωτική συμπεριφορά».

HTML Tables
Προηγούμενο άρθροΠουρές γκραντινέ
Επόμενο άρθροΤο πράσινο τσάι καταπολεμά τα βακτήρια
CNA Newsroom
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-