Nbaxevanis

Χαλκιαδάκης

Europlan
KOSA
ΔΙΕΘΝΗ

Γαλλία: Οι Παριζιάνοι έβαλαν «τέλος» στα ηλεκτρικά πατίνια

Καθώς το πρόβλημα της χρήσης τους είχε λάβει διαστάσεις, η δήμαρχος έθεσε το ζήτημα στην κρίση των πολιτών.

DROP 2 DROP 2
DROP Palermo TECH HUB
ΜΗΛΟ

Οι κάτοικοι του Παρισιού ψήφισαν με συντριπτική πλειοψηφία υπέρ της απαγόρευσης από τους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας των ηλεκτρικών πατινιών. Τα 15.000 ηλεκτρικά οχήματα που είχαν διχάσει την κοινή γνώμη αναμένεται τώρα να εξαφανιστούν από το κέντρο του Παρισιού στα τέλη Αυγούστου, όταν λήξουν οι συμβάσεις της πόλης με τους τρεις φορείς εκμετάλλευσης.

Το ερώτημα που έθεσε το δημαρχείο σε ένα μίνι δημοψήφισμα την Κυριακή ήταν: «Υπέρ ή κατά των σκούτερ εξυπηρέτησης στο Παρίσι;».

NOVA

Το δημαρχείο δήλωσε ότι ψήφισαν λίγο περισσότεροι από 103.000 άνθρωποι, με το 89% να απορρίπτει τα ηλεκτρονικά πατίνια και μόλις το 11% να τα υποστηρίζει.

Η δήμαρχος του Παρισιού, Αν Ινταλγκό, χαρακτήρισε επιτυχές το δημοψήφισμα και δήλωσε ότι το αποτέλεσμά του ήταν «πολύ σαφές». «Δεν θα υπάρχουν ηλεκτρικά πατίνια πλέον στο Παρίσι από την 1η Σεπτεμβρίου», δήλωσε.

ΤΕΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗ

Πάντως η συμμετοχή ήταν πολύ χαμηλή. Η ψηφοφορία ήταν ανοικτή σε όλους τους 1,38 εκατομμύρια εγγεγραμμένους ψηφοφόρους του Παρισιού.

Διασκορπισμένα σε όλο το Παρίσι, εύκολα στον εντοπισμό και την ενοικίαση με μια εφαρμογή που μπορεί να κατεβάσει κανείς και σχετικά φθηνά, τα σκούτερ έχουν επιτυχία στους τουρίστες που λατρεύουν την ταχύτητά τους και την ελευθερία που προσφέρουν.

Mechanical Solutions

«Ήταν ένα πολύ διχαστικό θέμα», είχε δηλώσει η δήμαρχος του Παρισιού, Αν Ινταλγκό, όταν ανακοίνωσε το δημοψήφισμα τον Ιανουάριο. «Προσωπικά, νομίζω ότι πρέπει να το σταματήσουμε αυτό». Η Ινταλγκό έχει επισημάνει τη χρήση δημόσιου χώρου από ιδιωτικούς φορείς και την ασφάλεια των χρηστών ως μερικά από τα πιο πιεστικά ζητήματα, καθώς οι νέες επιλογές κινητικότητας γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.

Από την άλλη πλευρά, οι επικριτές του δημοψηφίσματος έχουν εκφράσει ανησυχίες για τη χαμηλή συμμετοχή, καθώς τα σκούτερ ήταν η μόνη ερώτηση στο ψηφοδέλτιο και μόνο ένα εκλογικό κέντρο ήταν ανοικτό σε καθένα από τα δημοτικά διαμερίσματα, εκτός από ένα. Επιπλέον, σε αυτό το δημοψήφισμα δεν επιτράπηκαν οι επιστολικές ψήφοι.

Αυστηροποίηση των κανόνων

Αφού το Παρίσι ανήγγειλε το δημοψήφισμα, η κεντρική κυβέρνηση ανακοίνωσε επίσης ότι θα επιδιώξει να αυστηροποιήσει τους κανονισμούς για τα κοινόχρηστα σκούτερ. Τα μέτρα, στο πλαίσιο ενός προτεινόμενου σχεδίου δράσης, θα περιλαμβάνουν τον καθορισμό ηλικίας χρήστη τουλάχιστον 14 ή 16 ετών και την απαίτηση από τις εταιρείες διαχείρισης να εκχωρούν αριθμούς κυκλοφορίας για κάθε όχημα, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Κλεμάν Μπον.

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γαλλική πρωτεύουσα – οι Lime, Dott και Tier – δήλωσαν από την πλευρά τους ότι στηρίζουν τη ρύθμιση και σημείωσαν ότι αρκετές από τις προτάσεις του Μπον, συμπεριλαμβανομένων των πινακίδων κυκλοφορίας και της επαλήθευσης ηλικίας, είναι ήδη σε ισχύ στο Παρίσι.

Σημειώνεται ότι οι φορείς εκμετάλλευσης εισήγαγαν τα μέτρα στα τέλη του περασμένου έτους, καθώς αντιμετώπιζαν την πιθανότητα η πόλη να μην ανανεώσει τις συμβάσεις τους.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Πηγή
Associated Press

Stream+

Αλλάζουμε την ενημέρωση σας...

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο