ΓΥΝΑΙΚΑ

Υπερτροφές που συμβάλλουν στην υγεία της επιδερμίδας και των μαλλιών

Υπερτροφές και υπερ-ομορφιά τα κοινά είναι πολλά περισσότερα από ό,τι φαντάζεσαι

Μετά από ένα μικρό πασχαλινό διάλειμμα είμαι πίσω με στόχους. Το φετινό Πάσχα σε συνδυασμό με το άνοιγμα της εστίασης μας ώθησαν σε περισσότερες από το αναμενόμενο ατασθαλίες.

Υπάρχει πρόγραμμα αποτοξίνωσης που περιλαμβάνει αρκετές υπερτροφές. Υπερτροφές, που δίνουν ενέργεια, βοηθούν στο αίσθημα του κορεσμού και που συμβάλουν στην καλή υγεία των μαλλιών και επιδερμίδας.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

Υπερτροφή no1: Ιπποφαές

Ο μικρός καρπός που βοηθά στη καλή λειτουργία του μεταβολισμού και κατά συνέπεια στην πιο γρήγορη απώλεια βάρους. Παράλληλα, όμως το ιπποφαές «αγαπά» την επιδερμίδα μας. Πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, Α, C, E έχει αντιοξειδωτική δράση και παρέχει 190 πολύτιμες ουσίες στον οργανισμό μας. Είναι γνωστή η συμβολή του σε δερματικά προβλήματα, όπως ερεθισμούς, ενώ ταυτόχρονα είναι ένα πολύ καλό όπλο κατά της γήρανσης. Συστήνεται ειδικά σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.

Χρήση:

kingeight 2021a neratzoulis neo bakaliko lagos

Μπορείς να το προσθέσεις στο πρωινό ή τη σαλάτα σου, ενώ προσδίδει πολύ ωραία γεύση στα smoothies σου. Το έλαιο ιπποφαές: Σε καταστήματα με βιολογικά προιόντα θα βρεις έλαιο της συγκεκριμένης υπερτροφής. Το εφαρμόζεις τοπικά στο δέρμα. 4-6 σταγόνες μετά τον καθαρισμό του προσώπου είναι αρκετές. Με μερικές κινήσεις μασάζ η δράση του ελαίου θα ενισχυθεί.

Υπερτροφή no2: Λιναρόσπορος

oak

Ο λιναρόσπορος είναι ένας μικρός σπόρος καφέ ή μαύρου χρώματος. Είναι μία πήγη πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και ω3 λιπαρά οξέα. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση του λιναρόσπορου ανακουφίζει τα συμπτώματα της ελαφριάς ακμής ή εκζέματος. Ακόμα, ο λιναρόσπορος μεταβολίζεται εύκολα. Δεσμεύει τις θρεπτικές ουσίες και δεν περιέχει γλουτένη, για αυτό και συστήνεται σε άτομα που έχουν δυσανεξία ή κοιλιοκάκη.

 Χρήση:

Ο λιναρόσπορος είναι η υπερτροφή που θα δώσει ενδιαφέρον στα snack και στις σαλάτες σου και ταυτόχρονα θα ενισχύσει τη διατροφική τους αξία.

Leave in θεραπεία μαλλιών με λιναρόσπορο

Τα ω3 λιπαρά οξέα που περιέχει ο λιναρόσπορος είναι πολύ ευεργετικά στην υγιή ανάπτυξη των μαλλιών. Αντί για ελαίο ή κρέμα μαλλιών εφάρμοσε από τη ρίζα μέχρι τις άκρες νερό από λιναρόσπορο. Καλό είναι, να επιμείνεις στο τριχωτό, κάνοντας μασάζ.

Κολοκυθόσπορος: Το new entry

Ο κολοκυθόσπορος (πασατέμπος) έχει γίνει πολύ δημοφιλής τελευταία. Θα το βρεις σε πολύσπορες ζύμες, σε σνακς του εμπορίου, και στα mix ξηρών καρπών.  Είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών, όπως τα καροτενοειδή και τη βιταμίνη Ε. Η αντιοξειδωτική του δράση ενισχύει το επιδερμιδικό φραγμό της επιδερμίδας και συμβάλει στην καταπολέμηση της τριχόπτωσης.

Χρήση:

Φυσικά, και μπορείς να προσθέσεις κολοκυθόσπορο στα snack και τις σαλάτες σου. Ενώ ολοένα και περισσότερες αναφορές έχουμε σε beauty έρευνες για το κολοκυθέλαιο. Μελέτες, έχουνε δείξει ότι συμβάλλει σημαντικά στην καταπολέμηση της τριχόπτωσης. Ενισχύει τη μικροκυκλοφορία στο τριχωτό και ενδυναμώνουν το βολβό της τρίχας. Μπορείς να εφαρμόσεις το κολοκυθέλαιο από τη ρίζα μέχρι την άκρη ως θεραπεία. Παράλληλα, διατηρεί τα επίπεδα ενυδάτωσης της επιδερμίδας υψηλά.

Υπερτροφή no4: Η κλασσική αξία της βρώμης

Η βρώμη είναι η πιο γνωστή  υπερτροφή. Έχει πλούσια θρεπτική αξία, αλλά ταυτόχρονα είναι ένα star συστατικό σε προϊόντα κατά της αφυδάτωσης.

Χρήση:

Είναι η «βασίλισσα» των energy bowls, ενώ πια υπάρχουν πολλές συνταγές smoothie με κύριο συστατικό τη βρώμη. Η βρώμη είναι μία εξαιρετική πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β και καλίου. Αν αισθάνεσαι την επιδερμίδα σου ιδιαιτέρως ξηρής, δοκίμασε να κάνεις ένα μπάνιο βρώμης. Γέμισε την μπανιέρα και βύθισε σε αυτή ένα διάτρητο σακουλάκι βρώμης. Απόλαυσε το αφρόλουτρο σου για 20 λεπτά και σίγουρα θα αισθανθείς πιο ενυδατωμένη την επιδερμίδα σου. Μάλιστα, στα σημεία που είναι τραχειά η υφή-βλέπε αγκώνες ή πέλματα- δημιουργείται ένα λεπτό προστατευτικό φιλμ.





Σχετικά άρθρα

Back to top button