ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Tru by Hilton»: Η νέα αλυσίδα ξενοδοχείων για τους νέους

Το Tru by Hilton δομήθηκε στη φιλοσοφία ότι η χαμηλή τιμή και η εξαιρετική διαμονή δεν αποτελούν ασυμβίβαστα στοιχεία, προσφέροντας μοναδική εμπειρία διαμονής σε πολύ προσιτή τιμή. Αποτελεί δε την επιθυμία των ιδιοκτητών του ξενοδοχειακού ομίλου να δημιουργήσουν ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο brand ξενοδοχείων μεσαίας κατηγορίας με ισχυρό value.

Τα ξενοδοχεία Tru by Hilton είναι ήδη 102, ενώ άλλα 30 σε πόλεις όπως η Ατλάντα, το Ντάλλας, το Χιούστον, το Σικάγο, το Ντένβερ, το Πόρτλαντ και το Νάσβιλ, βρίσκονται στη διαδικασία να λάβουν το brand.

caffeine adv2020b

Επιδίωξη του ομίλου είναι να καλύψει το κενό στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά στα ξενοδοχεία μεσαίας κατηγορίας, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Hilton Worldwide, Christopher J. Nassetta. Τα ξενοδοχεία του νέου brand θα προσφέρουν στους επισκέπτες ποιοτικές, σύγχρονες και φρέσκιες εμπειρίες διαμονής σε εξαιρετικό value, πρόσθεσε.

Το brand απευθύνεται σε ευρύ φάσμα επισκεπτών, από όλες τις γενιές, οι οποίοι όμως έχουν τρόπο σκέψης κοινό με τους millennials (νεανική ενέργεια, όρεξη για ζωή και πάθος για επικοινωνία με ανθρώπους).

neratzoulis neo

Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Tru by Hilton περιλαμβάνουν:

-The Hive | στον πρώτο όροφο βρίσκεται κάτι παραπάνω από ένα λόμπι. Είναι ένας μεγάλος, ανοικτός χώρος που προσφέρει τρόπους με τους οποίους οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίζονται μεταξύ τους ή να μένουν μόνοι τους. Είναι χωρισμένος σε 4 ζώνες για χαλάρωση, εργασία, φαγητό ή παιχνίδι.

-Η ζώνη παιχνιδιού είναι γεμάτη με επιτραπέζια παιχνίδια, μια μεγάλη τηλεόραση και καθίσματα που θυμίζουν στάδιο.

-ένα κεντρικά τοποθετημένο Κέντρο Ελέγχου αντί για front desk | διαθέτει τοίχο για social media με περιεχόμενο από τους επισκέπτες που ανανεώνεται σε πραγματικό χρόνο καθώς και τρόφιμα και σνακ.

-Συμπληρωματικό πρωινό «Build Your Own»

-Έξυπνη σχεδίαση στα δωμάτια, με τα άκρως απαραίτητα | άνετα λευκά κρεβάτια, μεγάλε τηλεοράσεις, μεγάλα παράθυρα, πρόσβαση στο ρεύμα παντού και ευρυχωρα μπάνια.

-Κέντρο γυμναστικής που ορίζει αντί να ακολουθεί τις τάσεις στην ευεξία.

-Φιλοσοφία προσανατολισμένη στην τεχνολογία, με συμπληρωματικό bandwidth Wi-Fi που επιτρέπει στους επισκέπτες να κατεβάζουν υλικό στις συσκευές τους.

-Συνεργασία με την DIRECTV, η οποία προσφέρει περισσότερα από 150 κανάλια.

-Καθαρισμός των δωματίων από τα κορυφαία brand της P&G Professional.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button