Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Tru by Hilton»: Η νέα αλυσίδα ξενοδοχείων για τους νέους

DROP 2 DROP 2
DROP Palermo TECH HUB
Europlan

Το Tru by Hilton δομήθηκε στη φιλοσοφία ότι η χαμηλή τιμή και η εξαιρετική διαμονή δεν αποτελούν ασυμβίβαστα στοιχεία, προσφέροντας μοναδική εμπειρία διαμονής σε πολύ προσιτή τιμή. Αποτελεί δε την επιθυμία των ιδιοκτητών του ξενοδοχειακού ομίλου να δημιουργήσουν ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο brand ξενοδοχείων μεσαίας κατηγορίας με ισχυρό value.

Τα ξενοδοχεία Tru by Hilton είναι ήδη 102, ενώ άλλα 30 σε πόλεις όπως η Ατλάντα, το Ντάλλας, το Χιούστον, το Σικάγο, το Ντένβερ, το Πόρτλαντ και το Νάσβιλ, βρίσκονται στη διαδικασία να λάβουν το brand.

NOVA

Επιδίωξη του ομίλου είναι να καλύψει το κενό στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά στα ξενοδοχεία μεσαίας κατηγορίας, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Hilton Worldwide, Christopher J. Nassetta. Τα ξενοδοχεία του νέου brand θα προσφέρουν στους επισκέπτες ποιοτικές, σύγχρονες και φρέσκιες εμπειρίες διαμονής σε εξαιρετικό value, πρόσθεσε.

Το brand απευθύνεται σε ευρύ φάσμα επισκεπτών, από όλες τις γενιές, οι οποίοι όμως έχουν τρόπο σκέψης κοινό με τους millennials (νεανική ενέργεια, όρεξη για ζωή και πάθος για επικοινωνία με ανθρώπους).

Mechanical Solutions

Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Tru by Hilton περιλαμβάνουν:

-The Hive | στον πρώτο όροφο βρίσκεται κάτι παραπάνω από ένα λόμπι. Είναι ένας μεγάλος, ανοικτός χώρος που προσφέρει τρόπους με τους οποίους οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίζονται μεταξύ τους ή να μένουν μόνοι τους. Είναι χωρισμένος σε 4 ζώνες για χαλάρωση, εργασία, φαγητό ή παιχνίδι.

-Η ζώνη παιχνιδιού είναι γεμάτη με επιτραπέζια παιχνίδια, μια μεγάλη τηλεόραση και καθίσματα που θυμίζουν στάδιο.

-ένα κεντρικά τοποθετημένο Κέντρο Ελέγχου αντί για front desk | διαθέτει τοίχο για social media με περιεχόμενο από τους επισκέπτες που ανανεώνεται σε πραγματικό χρόνο καθώς και τρόφιμα και σνακ.

-Συμπληρωματικό πρωινό «Build Your Own»

-Έξυπνη σχεδίαση στα δωμάτια, με τα άκρως απαραίτητα | άνετα λευκά κρεβάτια, μεγάλε τηλεοράσεις, μεγάλα παράθυρα, πρόσβαση στο ρεύμα παντού και ευρυχωρα μπάνια.

-Κέντρο γυμναστικής που ορίζει αντί να ακολουθεί τις τάσεις στην ευεξία.

-Φιλοσοφία προσανατολισμένη στην τεχνολογία, με συμπληρωματικό bandwidth Wi-Fi που επιτρέπει στους επισκέπτες να κατεβάζουν υλικό στις συσκευές τους.

-Συνεργασία με την DIRECTV, η οποία προσφέρει περισσότερα από 150 κανάλια.

-Καθαρισμός των δωματίων από τα κορυφαία brand της P&G Professional.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button