TECH

Made In Greece: Εφαρμογή στο κινητό δείχνει ποια προϊόντα είναι ελληνικά

Για τη δεκαετία του ’80 και με την έντονη εισχώρηση και παρουσία των εισαγόμενων προϊόντων από το εξωτερικό στην ελληνική αγορά, η ώθηση για καταναλωτική ζήτηση στρεφόμενη σε ελληνικά προϊόντα,  είχε «δοθεί» με τ τον Σύνδεσμο Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων-Επιμένων Ελληνικά» (Σ.Π.Ε.Π.) ή αλλιώς, Επιμένων Ελληνικά, όπως καθιερώθηκε να λέγεται.

Ο Επιμένων Ελληνικά ανέπτυξε έντονη δραστηριότητα στη στήριξη της ελληνικής παραγωγής, με εκδηλώσεις, εκθέσεις, βραβεύσεις, δημόσιες καμπάνιες, ενώ εποχή άφησε το τηλεοπτικό σποτ με τον «εισαγμένο» Νίκο Παπαναστασίου, το οποίο ψηφίστηκε ως το καλύτερο διαφημιστικό σποτ της δεκαετίας του 1980.

caffeine adv2020b

Στις μέρες μας αρχίζουν ξανά να καλλιεργούνται τέτοιες τάσεις που τις συναντάμε είτε ως ομάδες στα social media, είτε ως κολεκτίβες συνεργατικής και αλληλέγγυας οικονομίας, είτε και ως…εφαρμογές σε android! Το Made in Greece είναι μια εφαρμογή για Android, η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον Ιωάννη Τσιώκο, προγραμματιστή και entrepreneur, που ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Ο Ιωάννης ασχολήθηκε με την ιδέα για δύο μήνες το καλοκαίρι του 2015.

Το Made In Greece βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν τα ελληνικά προϊόντα αρχικά μέσω της σάρωσης του barcode ενός προϊόντος, ώστε να πάρει άμεσο feedback για το εάν αυτό είναι ελληνικό ή όχι. Εάν το προϊόν που έχει σαρώσει δεν είναι ελληνικό, η εφαρμογή θα συστήσει παρόμοια προϊόντα που είναι ελληνικά, εφόσον αυτά έχουν ανακαλυφθεί και φωτογραφηθεί από άλλους χρήστες.

neratzoulis neo

«Δύο μήνες πριν, οι Έλληνες άρχισαν να ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο στο τομέα της αγοράς ελληνικών προϊόντων. Διάφορες πρωτοβουλίες για την προώθηση τους άρχισαν να εμφανίζονται στα ΜΜΕ. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον προέκυψε και η ιδέα μιας εφαρμογής που θα βοηθούσε τους χρήστες της να βρίσκουν ελληνικά προϊόντα. Αν πρόκειται να ξοδέψεις χρήματα, για να αγοράσεις κάτι, γιατί να μην τα ξοδέψεις σε ένα ελληνικό προϊόν και να βοηθήσεις την οικονομία σου, τους συμπατριώτες σου και τον εαυτό σου;» αναρωτιέται η ομάδα του Made In Greece, την οποία απαρτίζουν ο Γιάννης Τσιώκος, εμπνευστής της εφαρμογής και η Βασιλική Μπιθημήτρη, υπεύθυνη επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της ομάδας.

 

Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button