Nbaxevanis

Europlan
KOSA
TECH & SCIENCE

Γιατί στις διαφημίσεις ρολογιών η ώρα είναι πάντα 10:09

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB

Οι γίγαντες της τεχνολογίας, ακολουθούν τα χνάρια των ωρολογοποιών με το να ρυθμίζουν τα ρολόγια που θα προωθηθούν σε διαφημιστικές καμπάνιες, στην ίδια ακριβώς ώρα: 10:09!

Γιατί όλοι έχουν κολλήσει σε μια συγκεκριμένη παράδοση ωρολογοποιίας; Τα ρολόγια της Apple για παράδειγμα, έχουν ρυθμιστεί στην ίδια ακριβώς ώρα: 10:09:30 σε κάθε μια από τις teaser εικόνες της εταιρείας.

NOVA

Αυτό οφείλεται σε μια μακρά παράδοση που ακολουθείται πιστά στις διαφημίσεις ρολογιών στις οποίες τα ρολόγια φωτογραφίζονται να έχουν την ώρα 10:09 ή 10:10.

Φαίνεται πως οι ωρολογοποιοί αρχικά είχαν ρυθμίσει τη συγκεκριμένη ώρα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930 και του 1940, ενώ ελάχιστοι έχουν αποκλίνει έκτοτε από αυτό. Η Rolex χρησιμοποιεί την ώρα 10:10:31 στις διαφημίσεις της, την ίδια στιγμή που η αμερικανική εταιρεία Timex, γυρίζει τα ρολόγια της στις 10.09.36, ενώ η TAG Heuer, ορίζει την ώρα 10:10:37.

ΤΕΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗ

Και επειδή οι θεωρίες συνωμοσίας είναι το αγαπημένο θέμα όλων, πολλοί πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη ώρα αναφέρεται στη δολοφονία του Αβραάμ Λίνκολν (στην πραγματικότητα ωστόσο συνέβη στις 10:15), ή στον βομβαρδισμό της Χισοσίμα κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Άλλοι πιστεύουν ότι είναι κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα από τους… Ιλουμινάτι.

Αλλά αυτό που επικρατεί, είναι ότι γίνεται για λόγους αισθητικής. Σύμφωνα με τους ωρολογοποιούς, η συγκεκριμένη ώρα λειτουργεί συμμετρικά, πλαισιώνοντας το όνομα της μάρκας.

Mechanical Solutions
newsbeast.gr


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο