Nbaxevanis

Europlan
KOSA
TECH & SCIENCE

Ετοιμάζεται το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τρένο στον πλανήτη

DROP 2
DROP Palermo TECH HUB
ΜΗΛΟ

Πέρα από τον μειωμένο χρόνο ταξιδιού, η νέα υποθαλάσσια σιδηροδρομική γραμμή θα προσφέρει και μοναδική «θέα» στους ταξιδιώτες.

Σε μερικά χρόνια οι ταξιδιώτες που θα θέλουν να πάνε από την Ινδία προς τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα μπορούν να επιλέξουν, εκτός από το αεροπλάνο, και το τρένο. Αρκεί βέβαια να υλοποιηθεί το φιλόδοξο σχέδιο των H.A.E. που προβλέπει τη σύνδεση των πόλεων Mumbai και Fujairah με υποβρύχια σιδηροδρομική γραμμή.

NOVA

Τα Η.Α.Ε. φημίζονται για φλόδοξα σχέδια και έργα τους, όπως για παράδειγμα ο ψηλότερος ουρανοξύστης του κόσμου και τα διάφορα τεχνητά νησιωτικά συμπλέγματα που φτιάχνουν στον Περσικό Κόλπο. Ωστόσο, η νέα τους επιθυμία είναι να διασχίσουν τον κόλπο του Ομάν και την Αραβική θάλασσα και να συνδέσουν την οικονομική πρωτεύουσα της Ινδίας, την Μουμπάι και με το μεγάλο λιμάνι της Fujairah στο ομώνυμο Εμιράτο.

Ο χρόνος του αεροπορικού ταξιδιού μεταξώ των δύο πόλεων είναι κάτι παραπάνω από τρεις ώρες, χωρίς την διαδικασία προσέλευσης και αποχώρησης από τα αεροδρόμια. Με την δημιουργία της νέας υποθαλάσσιας σιδηροδρομικής γραμμής, ο χρόνος ταξιδιού θα μειωθεί κατά τουλάχιστον μία ώρα, καθώς τα νέα τρένα θα κινούνται με απίστευτη ταχύτητα (1.000 χλμ./ώρα.).

ΤΕΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗ

Εκτός από την μεταφορά επιβατών, η νέα σιδηροδρομική γραμμή θα ενισχύσει τις εμπορικές σχέσεις των Η.Α.Ε. με την Ινδία. Οι Άραβες θα εξάγουν πετρέλαιο στους Ινδούς, και οι Ινδοί θα δίνουν γλυκό νερό από τον ποταμό Narmada.

Η απόσταση μεταξύ των δύο προορισμών είναι περίπου 2.000 χλμ. και η κατασκευή της γραμμής σε βαθιά νερά αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση. Επιπλέον, οι αρχικές μελέτες του έργου αναφέρουν ότι μπορεί να μην γίνει χρήση συμβατικών υλικών, αλλά να τοποθετηθούν «παράθυρα» που θα προσφέρουν θέα στην θαλάσσια ζωή.

Mechanical Solutions

Λεπτομέρειες σχετικά με τον τύπο των τρένων που θα χρησιμοποιηθούν και την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής θα διερευνηθούν μέσω μιας ειδικής μελέτης, αλλά αναμφίβολα απαιτούν πολλές επενδύσεις που ανέρχονται σε μερικά δισεκατομμύρια δολάρια, αν όχι δεκάδες.

Το πρόβλημα όμως δεν είναι τα χρήματα για τους Άραβες. Το πρόβλημα είναι ότι πρόκειται για ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο σε σχέση με αυτά που υπάρχουν ήδη στον πλανήτη, καθώς θέλουν να κατασκευάσουν ένα έργο που σε σχέση με την σήραγγα της Μάγχης, είναι 50 φορές μεγαλύτερο και θα φέρει συρμούς που ταξιδεύουν δέκα φορές πιο γρήγορα.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο