Life

Παραμείνετε ενυδατωμένοι

Αν μέχρι σήμερα δίνατε βαρύτητα στην ενυδάτωσή σας μόνο κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών, μάθετε ότι και στις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα οι απώλειες νερού από το σώμα μπορούν να είναι σημαντικές.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

Άλλωστε, η καίρια σημασία της επαρκούς ενυδάτωσης έχει αναγνωριστεί από ολόκληρη την επιστημονική κοινότητα και «κάθε σταγόνα νερού» που χάνεται από το σώμα μας πρέπει να αποκαθίσταται, ακόμη και όταν ο υδράργυρος βρίσκεται στο ναδίρ του.

Πώς θα παραμείνετε ενυδατωμένοι;


Αποφύγετε τον υπερβολικά βαρύ ρουχισμό καθώς μπορεί να προκαλέσει σημαντική εφίδρωση και να οδηγήσει στην απώλεια νερού και νατρίου.

kingeight 2021a
detorakis adv jul2021
bakaliko lagos

Στοχεύστε στην κατανάλωση τουλάχιστον 2L και 2,5L υγρών από όλες τις πηγές, για τις γυναίκες και τους άνδρες αντίστοιχα. Θυμηθείτε ότι οι ανάγκες σας αυξάνονται όταν κάνετε χειρωνακτική δουλειά, όταν επιτελείτε χειμερινές δραστηριότητες όπως το σκι, το snowboard, το πατινάζ στον πάγο και, όσον αφορά τα παιδιά, όταν παίζουν σε εξωτερικούς χώρους.

Φροντίστε να πίνετε υγρά τακτικά, ακόμη και όταν δεν διψάτε, καθώς το αίσθημα της δίψας μειώνεται στις κρύες καιρικές συνθήκες και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση.

«Εκμεταλλευτείτε» όλες τις πηγές. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA), καθώς και το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ενυδάτωσης (European Hydration Institute), οι ανάγκες του οργανισμού σε υγρά καλύπτονται τόσο από τα τρόφιμα (κατά 20-30%), όσο και από όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα (κατά 70-80%). Αποκαταστήστε λοιπόν τις απώλειες εντάσσοντας στη διατροφή σας τρόφιμα πλούσια σε νερό όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και το γιαούρτι και καταναλώστε τακτικά ροφήματα, ακόμη και αν δεν διψάτε.

Βάλτε ποικιλία ανάλογα με τις αρέσκειες σας. Τα αποτελέσματα μελετών δείχνουν ότι οι άνθρωποι μπορούν να καταναλώσουν μέχρι και κατά 50% περισσότερα υγρά όταν έχουν διαθέσιμη μια ποικιλία ροφημάτων.

Ακόμη λοιπόν και αν το πόσιμο νερό αποτελεί την πρώτη επιλογή, δεν είναι το μοναδικό μέσο ενυδάτωσης.

Το γάλα, οι χυμοί, τα αναψυκτικά, ο καφές και το τσάι μπορούν να αποτελέσουν εναλλακτικές πηγές ενυδάτωσης που θα σας βοηθήσουν να προσλάβετε επαρκείς ποσότητες νερού και να αποτρέψετε τυχόν αφυδάτωση κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Να θυμάστε ότι όταν καταναλώνετε ροφήματα με θερμίδες (π.χ. με ζάχαρη, μέλι, γάλα/ αφρόγαλα, σιρόπι κτλ), θα πρέπει να συνυπολογίζετε τις θερμίδες αυτές στη συνολική καθημερινή ενεργειακή πρόσληψη ενέργειας.

 

Πηγή: neadiatrofis 

 










Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button