Nbaxevanis

Χαλκιαδάκης

Europlan
KOSA
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακρίβεια: Τα 2/3 του εισοδήματος πηγαίνουν σε λογαριασμούς, ενοίκια και φόρους

Τρεις στους τέσσερις αγοράζουν προϊόντα με κύριο κριτήριο το κόστος, οκτώ στους δέκα κυνηγούν τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ

DROP 2
DROP Palermo TECH HUB
ΜΗΛΟ

Ο καθηγητής Διοίκησης, Επιστήμης & Τεχνολογίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γιώργος Δουκίδης, παρουσίασε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών την Παρασκευή (12/4) σημαντικά δεδομένα που προκύπτουν από πρόσφατες μελέτες.

Η ακρίβεια, κυρίως στα τρόφιμα βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης, όπου τέσσερις στους δέκα θεωρούν ότι θα μειώσουν τις αγορές το επόμενο εξάμηνο ενώ, τα 2/3 του εισοδήματος δαπανάται σε λογαριασμούς, ενοίκια και φόρους.

NOVA

Τρεις στους τέσσερις αγοράζουν προϊόντα με κύριο κριτήριο το κόστος, οκτώ στους δέκα κυνηγούν τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ, πέντε στους δέκα αλλάζουν μάρκα προϊόντων από τα συνηθισμένα, τρεις στους τέσσερις αξιοποιούν το καλάθι του νοικοκυριού αλλά όμως οκτώ στους δέκα προτιμούν μείωση του ΦΠΑ παρά το καλάθι του νοικοκυριού.

Ο Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή αναφέρθηκε στα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας σημειώνοντας ότι για κάποια από τα μέτρα εκτάκτου ανάγκης φαίνεται πως παρέρχεται σιγά σιγά ο χρόνος. «Το έκτακτο κάποια στιγμή θα μείνει πίσω μας» τόνισε και συμπλήρωσε ότι τους επόμενους μήνες τα μέτρα θα γίνονται σταδιακά διορθωτικού χαρακτήρα καθώς η πληθωριστική κρίση αποτελεί ευκαιρία για λήψη μέτρων διαρθρωτικής φύσεως.

ΤΕΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗ

Παράλληλα, υπεραμύνθηκε των παρεμβάσεων που υιοθετεί η κυβέρνηση εξηγώντας πως μετά από δύο χρόνια εφαρμογής αρκετών μέτρων προκύπτει ότι υπάρχει συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Να ληφθούν μέτρα σε συνθήκες κρίσης

Mechanical Solutions

Από την πλευρά του ο Αριστοτέλης Παντελιάδης πρόεδρος της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας και CEO της METRO ΑΒΕΕ αναγνώρισε την ανάγκη λήψης μέτρων σε συνθήκες κρίσης, τόνισε ωστόσο ότι δεν μπορεί να έκτακτα μέτρα να γίνονται μόνιμα.

Και αυτό γιατί τότε δημιουργούν στρεβλώσεις και ενδέχεται να φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

Πρόσθεσε επίσης ότι κάποια από αυτά εμποδίζουν τις επιχειρήσεις να ασκήσουν ελεύθερα τιμολογιακή πολιτική ενώ σημείωσε και τον κίνδυνο που αναδύεται στη σχέση λιανεμπορίου-προμηθευτών από τυχόν επέκταση του μέτρου για τις προσφορές και σε άλλες κατηγορίες.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο