Citron

ΔΕΤΟΡΑΚΗΣ
ΚΡΗΤΗ

Κρήτη: Μεγάλες οι ανατιμήσεις σε κρέας, γαλακτοκομικά και φρούτα

BOX CAFE
DROP Cafe Palermo TECH HUB

Karnagians ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Kosa

Το ράλι των ανατιμήσεων στα τρόφιμα συνεχίζεται, με αποτέλεσμα να καταγράφονται νέες αυξήσεις σε βασικά προϊόντα διατροφής.

Μιλώντας στον Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA, ο πρόεδρος του Επιστημονικού Σωματείου Logistics Νεκτάριος Κανακαράκης σημείωσε πως ο πληθωρισμός… ήρθε και θα μείνει υψηλός σε ολόκληρο τον κόσμο, με τις τιμές να είναι αυξημένες ενώ δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να υπάρξουν νέες ανατιμήσεις.

“ΧΡΥΣΟΣ

«Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, οι μεγάλες κατηγορίες σε είδη πρώτης ανάγκης όπως το κρέας σημείωσε 25-28% αύξηση σε σχέση με πέρσι, μεγάλη αύξηση, τα γαλακτοκομικά 25-28% και βέβαια τα φρούτα έχουν πιάσει 22-24%. Στην εφοδιαστική αλυσίδα προς το παρόν, δεν έχουμε θέμα, ειδικά στην Κρήτη, όμως θέματα παγκόσμια υπάρχουν, ειδικά σε μεγάλα λιμάνια. Υπάρχει φόρτος στις φορτοεκφορτώσεις και στα κοντέινερ, με αποτέλεσμα, να μη γίνονται οι εργασίες και τα εμπορεύματα να μένουν στο χώρο τους» τόνισε ο κ. Κανακαράκης.

Ο κ. Κανακάρακης αναφέρθηκε στις ελλείψεις που υπάρχουν στα τυροκομικά στην Κρήτη, λέγοντας πως έχει μειωθεί το ζωικό κεφάλαιο, έχει μειωθεί η πρώτη ύλη που είναι το γάλα, με αποτέλεσμα οι κτηνοτρόφοι στις περισσότερες περιοχές να σφάζουν τα ζώα γιατί αδυνατούν να τα εκθρέψουν, αφού και η ενέργεια έχει εκτιναχθεί στα ύψη.  «Ειδικά στην εκτροφή των ζώων είναι το Α και το Ω αλλά και οι ζωοτροφές έχουν πολλαπλάσια αύξηση γύρω στο 30% και αντιλαμβανόμαστε ότι οι κτηνοτρόφοι αυτή τη στιγμή δεν μπαίνουν στη διαδικασία παραγωγής γάλακτος. Είναι λογικό αφού η ύλη έχει μειωθεί, να μην έχουμε παραγωγή και επάρκεια, βλέπουμε ότι ήδη η τιμή έχει αυξηθεί και θα αυξηθεί κι άλλο. Θεωρώ ότι όμως Φεβρουάριο με Μάρτιο θα αποκλιμακωθεί η κατάσταση».

“IN_AND_OUT

Σύμφωνα με τον κ. Κανακαράκη, πλέον οι πολίτες – συνήθως μεγάλης ηλικίας – προσέρχονται στα σούπερ μάρκετ και παίρνουν ελάχιστες ποσότητες, σε ότι αφορά τα καθημερινά τους ψώνια. «Μπαίνουν με μια δυσκολία στο τι θα επιλέξουν, πάντα σκέφτονται το πώς θα κυμανθεί το ποσό της αξίας, όταν πλησιάζουν στο ταμείο».

Κλείνοντας, ο κ. Κανακαράκης σημείωσε πως έχουν αυξηθεί τα ποσοστά κατανάλωσης ιδιωτικής ετικέτας. «Βλέπουμε ότι ο Έλληνας, προσεγγίζει στο 45% την ιδιωτική ετικέτα, αφήνει δηλαδή τα επώνυμα προϊόντα».

Mechanical Solutions


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button