Nbaxevanis

Χαλκιαδάκης

Europlan
KOSA
ΚΡΗΤΗ

Ηράκλειο: Εφαρμογή για το Open Mall

DROP 2 DROP 2
DROP Palermo TECH HUB
ΜΗΛΟ

Πλατφόρμα Προώθησης της Εμπορικής Περιοχής, στην οποία ανήκουν οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο OPEN MALL Δήμου Ηρακλείου δημιούργησε το Επιμελητήριο Ηρακλείου, στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης: «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Ηρακλείου».

Το Open Mall αφορά σε εμπορικές επιχειρήσεις που λειτουργούν μεταξύ των οδών  Ζωγράφου – Χατζημιχάλη Γιάνναρη –  μικρή Έβανς – Αβέρωφ και Γιαννιτσών, Τσικριτζή και Θεοδοσάκη.

NOVA

Τα καταστήματα που βρίσκονται στις παραπάνω οδούς θα επωφεληθούν από δράσεις όπως: εργασίες αποψίλωσης και απομάκρυνσης επιγραφών, χρωματισμό όψεων, τοποθέτηση επιγραφών και στοιχείων σήμανσης, προμήθεια και τοποθέτηση νέων τεντών και προσαρμογή υφιστάμενων, συμμετοχή σε ηλεκτρονική πλατφόρμα για την προώθηση της εμπορικής περιοχής.

Πρόκειται για μια κοινή πλατφόρμα επιβράβευσης (Loyalty – σε web-site και Mobile Application) την οποία θα χρησιμοποιούν οι καταναλωτές προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε προσφορές, κουπόνια, και λοιπές προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο Open Mall. Απώτερος στόχος είναι η ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας, μέσω υπηρεσιών αλληλεπίδρασης, ενίσχυσης πιστότητας και επιβράβευσης των πελατών των καταστημάτων.

ΤΕΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗ

Η πλατφόρμα αναμένεται να καλύψει τις εξής ανάγκες των καταστημάτων:

  • Αύξηση των πωλήσεων
  • Μείωση κόστους φυλλαδίων και λοιπού έντυπου υλικού
  • Άμεση πρόσβαση στους πελάτες
  • Προωθητικές ενέργειες
  • Δυνατότητες ενίσχυσης της πιστότητας και επιβράβευσης πελατών (Loyalty)

Μέσα από την πλατφόρμα οι επιχειρήσεις θα μπορούν:

Mechanical Solutions
  1. Να καταχωρήσουν το προφίλ τους (φωτογραφίες, κείμενα, διεύθυνση, τηλέφωνα, email, social media, ιστοσελίδα, κ.α.) το οποίο θα εμφανίζεται στον κατάλογο των επιχειρήσεων του Open mall
  2. Να ανεβάσουν προσφορές, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες προς όλους
  3. Να δημιουργήσουν πρόγραμμα επιβράβευσης (Loyalty Club) στο οποίο θα εγγράφονται οι καταναλωτές
  4. Να στέλνουν προσφορές και κουπόνια στα μέλη του Loyalty club τους και να ανταμείβουν τους καταναλωτές
  5. Μέσω ειδικών συσκευών (Beacons) που θα τοποθετηθούν στα καταστήματα, οι καταναλωτές θα ενημερώνονται καθώς θα περνάνε κοντά από το κατάστημα.

Μέχρι στιγμής έχουν διεξαχθεί 3 εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους επιχειρηματίες που εντάχθηκαν στο Open Mall, στη διάρκεια των οποίων αναλύθηκαν οι δυνατότητες και οι λειτουργίες της εφαρμογής για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις. Καθώς θα υπάρχει τεχνική υποστήριξη για ένα έτος από την ανάδοχο εταιρεία NovelTech που την κατασκεύασε (email επικοινωνίας: support@noveltech.gr), θα πραγματοποιηθούν και άλλα εκπαιδευτικά σεμινάρια για όσους καταστηματάρχες το επιθυμούν.

Οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές μπορούν να επισκεφτούν τους αντίστοιχους συνδέσμους:

Ιστοσελίδα: openmallheraklion

Εφαρμογή Android: openmall Android

Εφαρμογή iOs: openmall iOS

Ιστοσελίδα Loyalty πλατφόρμας: openmall Loyalty

Το Πρόγραμμα «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Ηρακλείου» υλοποιείται από το Επιμελητήριο Ηρακλείου και τον Δήμο Ηρακλείου με χρηματοδότηση από το ΕΠΑΝΕΚ, σε μια προσπάθεια εξωραϊσμού και αναβάθμισης του εμπορικού κέντρου Ηρακλείου.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Μετάβαση στο περιεχόμενο