CNA ΘΕΜΑ

Όταν οι μπάρες ασφαλείας «σουβλίζουν» κόσμο στον ΒΟΑΚ

Βρισκόμαστε λίγο πριν το 2020 και ακόμα προσπαθούμε να φτιάξουμε τα αυτονόητα



Καθημερίνα πλέον βλέπουμε, διαβάζουμε και ακούμε για τα τροχαία που γίνονται στον ΒΟΑΚ αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους της Κρήτης χωρίς φυσικά να έχει βρεθεί και λύση.



Μέχρι σήμερα 58 δυστυχήματα μετράει η Κρήτη που έχουν γίνει στους δρόμους της, τα περισσότερα από αυτά στον ΒΟΑΚ και η αιτία (;) τα κιγκλιδώματα που βρίσκονται αριστερά και δεξιά του δρόμου.

Πριν μερικά χρόνια είχε γίνει μία ανάλυση από ειδικούς εμπειρογνώμονες όπως διάβασα σε ένα άρθρο από το «Βήμα», ότι τα θανατηφόρα τροχαία οφείλονται συνήθως από την πτώση των οχημάτων στις μπάρες ασφαλείας.



Οπως προκύπτει από τις ίδιες εκτιμήσεις, τα περισσότερα από αυτά τα ατυχήματα ίσως να μην ήταν θανατηφόρα αν δεν υπήρχαν τα προβληματικά κιγκλιδώματα, αφού θα μπορούσε να υπάρχει εκτροπή ή ανατροπή του οχήματος με όχι τόσο οδυνηρές συνέπειες, με το δεδομένο της χρήσης ζωνών ασφαλείας.

Μήπως η Περιφέρεια Κρήτης μετά από τόσα θανατηφόρα τροχαία που έχουν γίνει με κύρια αίτια τις μπάρες ασφαλείας, πρέπει να κοιτάξει το ενδεχόμενο για μία πιο ασφαλή λύση;

Το πρόβλημα αυτό δεν είναι μόνο για την Κρήτη αλλά για όλη την Ελλάδα καθώς γράφονται ανά διαστήματα ανάλογα γεγονότα όπως αυτό που συνέβει πριν δύο ημέρες στο κόμβο Μοχού με έναν άτυχο 44χρονο που κυριολεκτικά «σουβλίστηκε» πάνω στις μπάρες ασφαλείας.

Θανατηφόρο τροχαίο στον κόμβο του Μοχού

Για πόσο ακόμα θα «κλείνουν σπίτια» από τέτοιου είδους θέματα που αντιμετωπίζει ο ΒΟΑΚ (;) πατεράδες, μητέρες, νέα παιδιά κάθε χρόνο χάνουν την ζωή τους τι άλλο πρέπει να γίνει για να βρεθεί λύση;

Πολλά ερωτήματα που πρέπει να μπούνε στο τραπέζι.

 

 

Γιώργος Βαρνακιώτης

Η αλήθεια μοιάζει με το φάρμακο που είναι πικρό, μα τόσο σωτήριο για τον οργανισμό. Στην οικογένεια του cna.gr δεν κρύβεται τίποτα!
Back to top button
Close
Close