Παρασκευή, 23 Απρ 21
box cafe adv2020
ΑρχικήΔΙΕΘΝΗΤο υποθαλάσσιο τούνελ που θα ενώνει Γερμανία και Δανία

Το υποθαλάσσιο τούνελ που θα ενώνει Γερμανία και Δανία

cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
vasilakis
kingeight 2021a
kokolakis adv 2021 3

Μετά από μια δωδεκαετία άοκνου σχεδιασμού, άρχισαν επιτέλους οι εργασίες ενός από τα μεγαλύτερα υποθαλάσσια τούνελ του κόσμου σε βάθος 40 μέτρων κάτω από την Βαλτική Θάλασσα.

Σχεδιασμένο να ανοίξει στο κοινό το 2029, η σήραγγα Fehmarnbelt θα συνδέσει τα 11,1 μίλια της Βαλτικής Θάλασσας μεταξύ της Δανίας και της Γερμανίας, συνδέοντας το γερμανικό νησί Fehmarn και το νησί Lolland της Δανίας κατά μήκος της ζώνης Fehmarn. Θα είναι η μεγαλύτερη συνδυασμένη οδική και σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο.

mechanical adv 2021

«Σήμερα, αν επρόκειτο να ταξιδέψετε με τρένο από την Κοπεγχάγη στο Αμβούργο, θα χρειαστείτε περίπου τέσσερις και μισή ώρες”, δήλωσε ο Jens Ole Kaslund, τεχνικός διευθυντής της Femern A / S, της κρατικής δανικής εταιρείας που είναι υπεύθυνη για το έργο, ανέφερε στο CNN. “Όταν ολοκληρωθεί η σήραγγα, το ίδιο ταξίδι θα διαρκέσει δυόμισι ώρες».

apostolakis adv 2

Fahmarnbelt tunel 681x383 1
Μακέτα με την έξοδο της σήραγγας, όταν αυτή ολοκληρωθεί

Είπε επίσης ότι για όσους ταξιδεύουν μεταξύ των δύο πόλεων με αυτοκίνητο, το ταξίδι θα είναι περίπου μία ώρα συντομότερο. Η λήψη πορθμείου στο στενό διαρκεί περίπου 45 λεπτά τώρα. Όταν χτιστεί η σήραγγα, το ταξίδι σε όλη τη διαδρομή θα διαρκέσει επτά λεπτά με το τρένο (ταξιδεύει περίπου 125 μίλια την ώρα) και 10 λεπτά με το αυτοκίνητο (ταξιδεύει περίπου 70 μίλια ανά ώρα).

Θα χρειαστούν περίπου 3.000 άτομα για να χτιστεί η σήραγγα για περίπου οκτώμισι χρόνια, θα καθίσει πάνω από 40 μέτρα κάτω από τη Βαλτική Θάλασσα και θα απαιτήσει ποσότητα χάλυβα, που ισοδυναμεί με περίπου 50 πύργους του Άιφελ.

Fahmarnbelt tunel placement view
Αριστερά και κάτω, η Γερμανία και στο βάθος η Δανία: το τούνελ θα ενώσει τις δυο ακτές

Η κατασκευή ξεκίνησε με ένα νέο λιμάνι στο Lolland. Στις αρχές του 2021, οι εργαζόμενοι θα αρχίσουν να κατασκευάζουν ένα εργοστάσιο στο νησί. Η κατασκευή της ίδιας της σήραγγας δεν θα ξεκινήσει μέχρι το 2023.

Η σήραγγα έχει λάβει προϋπολογισμό περίπου 8,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ένα σημαντικά μικρότερο κόστος από αυτό που χρειάστηκε για την κατασκευή της σήραγγας της Μάγχης, συνδέοντας την Αγγλία με τη Γαλλία. Όταν το «Chunnel» άνοιξε το 1993, κόστισε περίπου 15,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή των 30 μιλίων του.

Δείτε το βίντεο που δείχνει τον τρόπο κατασκευής της υποθαλάσσιας σήραγγας:

zygos gif 2020b
wind one adv
bbq stories2020
notakis adv
tech store adv 2021
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble