ΔΙΕΘΝΗ

Η αγορά μεταχειρισμένων ρούχων έφτασε στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων

Η έκρηξη στον τομέα της second hand ένδυσης και υπόδυσης δεν είναι κάτι νέο. Ωστόσο η πανδημία έφερε ακόμη πιο έντονα στο δημόσιο διάλογο θέματα όπως η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος.

«Η μόδα των μεταχειρισμένων ρούχων (second hand) γίνεται όλο και πιο δημοφιλής και έχει τη δυνατότητα στα επόμενα δέκα χρόνια να διεκδικήσει το 20% της αγοράς» αναφέρει η μελέτη με τίτλο «Μόδα 2030» που εκπόνησε η συμβουλευτική εταιρεία KPMG μαζί με το Ινστιτούτο Εμπορικών Ερευνών ΕΗΙ.

Η τάση των second hand έχει φτάσει πλέον και στις μεγάλες αλυσίδες. Δίπλα στα ράφια με τις ολοκαίνουργιες συλλογές υπήρχαν και ράφια με μεταχειρισμένα ρούχα. Στο C&Α εξέπληξε πολλούς η συνεργασία με το pop-up κατάστημα μεταχειρισμένων Carou. Η συνεργασία είναι μέρος της προσπάθειας της αλυσίδας C&Α για περισσότερη βιωσιμότητα, σύμφωνα με εκπρόσωπο του ομίλου.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

Μέχρι στιγμής οι πελάτες έχουν υποδεχθεί το νέο εγχείρημα θετικά. Ο ίδιος όμιλος στη Γαλλία προσφέρει διαδικτυακά τη δυνατότητα αγοράς μεταχειρισμένων ρούχων C&Α.

Από την πλευρά του το γερμανικό κατάστημα Breuninger έχει ξεκινήσει επίσης συνεργασία με το Vite EnVogue, που εξειδικεύεται στη μεταπώληση μεταχειρισμένων επώνυμων ρούχων και αξεσουάρ από μεγάλους οίκους, όπως Chanel, Ρrada ή Gucci. Το Karstadt στο Βερολίνο έχει φτιάξει ειδικό χώρο στον τρίτο του όροφο με μεταχειρισμένα είδη.

swell adv 2021

Kαι μεγάλοι οίκοι πλέον στην ίδια λογική

Την ίδια γραμμή πέρα από μάρκες fast fashion ακολουθούν πλέον και μεγάλοι οίκοι. Η πολυεθνική Kering που ειδικεύεται σε μεγάλα brand όπως Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta έχει επίσης ανακαλύψει τον κόσμο των μεταχειρισμένων, εγκαινιάζοντας συνεργασία με την πλατφόρμα second hand πολυτελών ειδών Vestiaire Collective.

kingeight 2021a detorakis adv jul2021< bakaliko lagos

Ο Φρανσουά Ανρί Πινό, επικεφαλής του ομίλου Κering επισημαίνει πως «τα μεταχειρισμένα πολυτελή είδη ένδυσης αποτελούν μια πραγματική και καλά εδραιωμένη τάση, ειδικά μεταξύ των νεότερων πελατών».

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου του Βούπερταλ σε συνεργασία με το E-bay που έγινε στην μεγάλη αγορά της Γερμανίας, το 57% των καταναλωτών δηλώνουν ότι έχουν στο σπίτι τους παλιά ρούχα, αξεσουάρ και παπούτσια που δεν έχουν φορέσει τους τελευταίους δώδεκα μήνες.










Πηγή
DW

Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-

Σχετικά άρθρα

Back to top button