Πέμπτη, 22 Απρ 21
box cafe adv2020
ΑρχικήΔΙΕΘΝΗH πανδημία έχει καταπιέσει τα αισθήματα και τους παραδοσιακούς τρόπους εκδήλωσής τους

H πανδημία έχει καταπιέσει τα αισθήματα και τους παραδοσιακούς τρόπους εκδήλωσής τους

cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
vasilakis
kingeight 2021a
kokolakis adv 2021 3

Mπορεί να χάθηκαν προς το παρόν οι δυνατότητες των ανθρώπων να εκφράζουν με εναγκαλισμούς και φιλιά τα συναισθήματά τους σε συγγενείς, φίλες, φίλους και συντρόφους, αλλά πάντα υπάρχουν εναλλακτικές. Κι αυτό φαίνεται στα στοιχεία, που τηρεί το διαδικτυακό ανθοπωλείο με έδρα τη Bρετανία, Bloom & Wild.

Αναφέρει ότι πέρυσι κατέγραψε 780.000 παραγγελίες, οι οποίες έγιναν «απλώς έτσι» για να δηλώσουν την αγάπη τους οι παραγγέλλοντες και όχι λόγω ειδικής ημέρας ή επετείου. Αυτά τα «υποκατάστατα αγκαλιάς» άνθισαν μέσα στη διάρκεια της πανδημίας, όπως σε σχετικό δημοσίευμα επισημαίνει η εφημερίδα The Guardian. Εν τω μεταξύ, η Bloom & Wild, γνωστή για τα «επίπεδα μπουκέτα», που χωρούν να γλιστρήσουν από τη σχισμή του γραμματοκιβωτίου, ανταγωνίζεται επάξια την Interflora, δηλαδή τη μεγαλύτερη αλυσίδα ανθοπωλείων του Ηνωμένου Βασιλείου, αφού διπλασίασε τις πωλήσεις της. Η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο η Βρετανία αγοράζει λουλούδια.

mechanical adv 2021

Μια νέα μεγάλη τάση που έχει παρατηρηθεί είναι των ανθρώπων οι οποίοι αγοράζουν λουλούδια για τον εαυτό τους, προσδοκώντας να δημιουργήσουν ωραίο κλίμα στο γραφείο ή στο σπίτι τους (φωτ. AP).
Η ζήτηση για ανθοδέσμες αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πρώτης καραντίνας, όταν τα συμβατικά καταστήματα έκλεισαν, ενώ συνεχίστηκε με ακόμα πιο έντονο ρυθμό και διπλασιάστηκε από τα προηγούμενα επίπεδα, ακόμα και κατά τις περιόδους χωρίς περιοριστικά μέτρα. Τα σχετικά δήλωσε ο συνιδρυτής της Bloom & Wild, Ααρών Γκέλμπαρντ. Φέτος, η Γιορτή της Μητέρας στις 14 Μαρτίου για τη Βρετανία αποδείχθηκε πολύ κερδοφόρος για την εταιρεία, διότι διέθεσε σε διάστημα μιας εβδομάδας πιο πολλά λουλούδια από όσα είχε συνολικά πουλήσει τα τρία πρώτα χρόνια λειτουργίας της. Αθροιστικά μιλώντας, η αγορά λουλουδιών του Ηνωμένου Βασιλείου, συνήθως αξίας μεταξύ 2- 3 δισεκατομμυρίων λιρών ετησίως, έχει αναπτυχθεί, διότι οι άνθρωποι δεν δύνανται λόγω περιορισμών κορωνοϊού να επισκεφθούν ο ένας τον άλλον και να αγκαλιαστούν, οπότε ως δείγμα αγάπης και φιλίας αποστέλλουν λουλούδια – κάτι ως «υποκατάστατο της αγκαλιάς», δήλωσε ο κ. Γκέλμπαρντ. Ο πρώην σύμβουλος διαχείρισης κεφαλαίων εκτιμά πως χάρις στην εταιρεία του έχει γεννηθεί νέα αγορά με λουλούδια σε επίπεδη συσκευασία, που τα προτιμούν κυρίως γυναίκες και τα στέλνουν η μία στην άλλη.

apostolakis adv 2

Σε αυτά χωρούν, μεταξύ άλλων, ορχιδέες και παχύφυτα, με τιμή εκκίνησης τις 23 λίρες και δεν εκλαμβάνονται ως μία μεγαλόστομη κίνηση. Κι όπως προσθέτει ο Ααρών Γκέλμπαρντ, «δεν βλέπουμε μόνο παραγγελίες για ειδικές περιστάσεις όπως τα Χριστούγεννα, η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και η Γιορτή της Μητέρας, που παραδοσιακά συνδέονται με πωλήσεις ρεκόρ. Βλέπουμε πολλούς ανθρώπους να στέλνουν λουλούδια για να πουν “ευχαριστώ” ή “χωρίς ιδιαίτερο λόγο, έτσι απλά να δείξουν ότι σκέφτονται τους αγαπημένους τους”». Υπάρχει επίσης μια μεγάλη τάση των ανθρώπων που αγοράζουν λουλούδια για τον εαυτό τους, προσδοκώντας να δημιουργήσουν ωραίο κλίμα στο γραφείο τους μέσα στο σπίτι.

Το διαδικτυακό ανθοπωλείο επισημαίνει ότι κατά τις προβλέψεις του το οικονομικό έτος 1η Απριλίου 2020 με 31η Μαρτίου 2021 θα ολοκληρωθεί με σημαντικά κέρδη πέραν των 100 εκατομμυρίων στερλινών, τα οποία θα είναι και τα πρώτα που θα εμφανίσει στην οκταετή παρουσία της στην αγορά. Το οικονομικό έτος από 1η Απριλίου 2019 – 31 Μαρτίου 2020 είχε απώλειες της τάξεως των 2,2 εκατομμυρίων λιρών. Η ανταγωνίστρια εταιρεία Interflora δείχνει να έχει κύκλο εργασιών της τάξεως των 105 εκατομμυρίων στερλινών το 2019. «Από όσα γνωρίζουμε για το μέγεθος του τζίρου της Interflora και του πόσο γρήγορα μεγαλώνει, οι ενδείξεις μας είναι ότι την έχουμε ξεπεράσει τώρα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου», επισήμανε, εν κατακλείδι, στον Guardian ο κ. Γκέλμπαρντ.

zygos gif 2020b
wind one adv
Newsroom
Newsroomhttps://www.cna.gr
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
bbq stories2020
notakis adv
tech store adv 2021
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble