ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

TripBarometer: Περισσότερα από πέρυσι θα ξοδέψει φέτος το 30% των τουριστών

To ένα τρίτο των ταξιδιωτών εφέτος, παγκοσμίως, δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με την έκδοση του TripBarometer, που καταγράφει τις παγκόσµιες ταξιδιωτικές τάσεις που εµφανίζονται στους πελάτες του TripAdvisor και στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Ιδιαίτερη έµφαση στην έκθεση δίνεται στις ανάγκες και συµπεριφορές τριών ξεχωριστών γενιών, των Millennials, της Γενιάς Χ και της Μεταπολεµικής γενιάς, όταν ταξιδεύουν για δουλειά ή/και για διακοπές. Εντυπωσιακό είναι το εύρημα ότι η πραγµατική αγοραστική δύναµη βρίσκεται στη Μεταπολεµική γενιά, της οποίας οι εκπρόσωποι διαθέτουν τριπλάσιο προϋπολογισµό από εκείνον του µέσου καταναλωτή Millennial. Αναλυτικά τα συμπεράσματα του TripBarometer:

** Ανάµεσα στους βασικούς λόγους, που οι ταξιδιώτες αυξάνουν τα έξοδά τους είναι επειδή θέλουν να ανταµείψουν τους εαυτούς τους/τις οικογένειές τους ή να «διαγράψουν» έναν προορισµό από τη λίστα µε τα ταξίδια των ονείρων τους. Αυτοί που θα ξοδέψουν περισσότερα το 2016 είναι οι Αυστραλοί, οι οποίοι «εκθρόνισαν» τους Ελβετούς ως προς τα χρήµατα που σχεδιάζουν να αφιερώσουν σε διακοπές. Αξιοσημείωτο ότι στη Νότια Αφρική και την Κίνα, οι µισοί συµµετέχοντες στην έρευνα ανέφεραν ότι θα αυξήσουν τα ταξιδωτικά τους έξοδα.

** Μόλις το 13% των συµµετεχόντων λένε ότι θα µειώσουν τον ταξιδιωτικό προϋπολογισµό τους το 2016 και οι λόγοι που επικαλούνται είναι κατά κύριο λόγο οικονοµικοί. Πάνω από το ένα τρίτο δηλώνουν ότι η οικονοµική τους κατάσταση έχει αλλάξει.

** To 31% των Millennials δεν έχουν αποταµιεύσει αρκετά χρήµατα για ταξίδια και 30% σχεδιάζουν να επισκεφθούν λιγότερο ακριβές χώρες. Αυτή η προσέγγιση που επικεντρώνεται στην τιµή είναι µια τάση που χαρακτηρίζει τη συγκεκριµένη γενιά, όπως φαίνεται σε ολόκληρη την έκθεση.

** Τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους χρησιµοποιώντας online πλατφόρµες: 74% των Ιρλανδών ταξιδιωτών επιλέγουν αυτόν τον τρόπο, το υψηλότερο ποσοστό παγκοσµίως. Ένας στους πέντε εκπροσώπους της Μεταπολεµικής γενιάς κάνουν κράτηση για τη διαµονή τους offline και οκτώ τοις εκατό των Millennials χρησιµοποιούν εφαρµογές για κινητές συσκευές για να κλείσουν κατάλυµα. Οι τιµές, οι συνήθειες και οι θετικές εµπειρίες καθορίζουν τις συµπεριφορές κράτησης των ταξιδιωτών.

** Το 73% των ταξιδιωτών ψήφισαν το TripAdvisor ως την πιο αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για τις διακοπές τους, κατατάσσοντάς το υψηλότερα από τις προσωπικές συστάσεις, το περιεχόµενο και τις επίσηµες βαθµολογίες ξενοδοχείων. Το συγκεκριµένο ποσοστό είναι υψηλότερο στη Γενιά X (74%) και στους Αυστραλούς ταξιδιώτες (82%).

** Η επιθυµία να δουν έναν καινούργιο προορισµό είναι ο παράγοντας που επηρεάζει περισσότερο τους ταξιδιώτες όταν επιλέγουν πού θα πάνε διακοπές, ιδίως στη Νότια Αµερική, όπου τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες επηρεάζονται από αυτή τη σκέψη.Οι γενικές συµπεριφορές των διαφόρων γενιών αποκαλύπτουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες

** Οι Millennials επηρεάζονται σηµαντικά από το περιεχόµενο που βρίσκουν online και γενικά στα ΜΜΕ. Επιπλέον, είναι ενθουσιώδεις και λατρεύουν την αδρεναλίνη, ενώ επιλέγουν προορισµούς για µια ποικιλία λόγων, που περιλαµβάνουν από ταξίδια περιπέτειας µέχρι πνευµατικές αποδράσεις.

** Οι ταξιδιώτες της Γενιάς Χ θέλουν οι διακοπές τους να διαθέτουν αξία, τόσο σε προσωπικό όσο και σε οικονοµικό επίπεδο. Τα ταξίδια τους αποτελούν έναν συνδυασµό δουλειάς και διασκέδασης, στον οποίο, σε ορισµένες περιπτώσεις, προσπαθούν να ενσωµατώσουν και οικογενειακές δραστηριότητες.

** Οι εκπρόσωποι της Μεταπολεµικής γενιάς απολαµβάνουν την οικειότητα που έχουν αποκτήσει µε συγκεκριµένα µέρη και ξενοδοχεία. Οι διακοπές τους βασίζονται περισσότερο στη συνήθεια και ενδέχεται να περιλαµβάνουν πολιτισµικές δραστηριότητες και επανασύνδεση µε τις ρίζες τους.

Αισιόδοξες οι επιχειρήσεις

Η αισιοδοξία των επιχειρήσεων παραµένει σε υψηλά επίπεδα, αγγίζοντας το 73% παγκοσµίως. Στη Βόρεια Αµερική, τέσσερις στους πέντε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι αισιόδοξοι για το 2016 και έτσι η συγκεκριµένη γεωγραφική ζώνη διατηρεί την πρώτη θέση µεταξύ των υπολοίπων της έρευνας. Σε τοπικό επίπεδο, 90% των Μεξικανών ξενοδόχων είναι αισιόδοξοι για το 2016, ενώ ακολουθούν µε µικρή διαφορά οι Ινδονήσιοι συνάδελφοί τους.Τα δύο τρίτα των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι οι τοπικές εκδηλώσεις και τα συνέδρια θα επηρεάσουν θετικά την κερδοφορία. Οι µισοί ξενοδόχοι αισθάνονται ότι τα τουριστικά αξιοθέατα και η κάλυψη του Τύπου θα έχουν επίσης θετικά αποτελέσµατα.

Εξωτερικοί παράγοντες, όπως οι τιµές των αεροπορικών εισιτηρίων και η εθνική και παγκόσµια οικονοµία αναµένεται να έχουν τη µεγαλύτερη αρνητική επίδραση στην κερδοφορία, σύµφωνα µε τους ξενοδόχους (53%, 38% και 35% αντίστοιχα).Πάνω από 90% των εκπροσώπων επιχειρήσεων επέλεξαν τις online κριτικές ταξιδιωτών, τους αφοσιωµένους πελάτες και τις αυξηµένες άµεσες κρατήσεις ως τους τρεις σηµαντικότερους παράγοντες για το µέλλον της επιχείρησής τους. Σχεδόν όλες (97%) οι επιχειρήσεις από την Ινδονησία και το Μεξικό θεωρούν ότι η προσφορά της δυνατότητας για online κράτηση στους πελάτες τους και η εκπαίδευση του προσωπικού τους είναι ζωτικής σηµασίας για το µέλλον της επιχείρησής τους.

Η διαχείριση της online φήµης αποτελεί την κορυφαία επενδυτική προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις. Παράλληλα, αν και µόλις το ένα τέταρτο από αυτές σκοπεύουν να κάνουν νέες προσλήψεις το 2016, πάνω από τις µισές (56%) θα επενδύσουν στην επέκταση των ικανοτήτων του υπάρχοντος προσωπικού τους. Το ένα τρίτο των ξενοδόχων λένε ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν νέες υπηρεσίες δωρεάν. Οι Βραζιλιάνοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, καθώς 56% από αυτούς σκοπεύουν να διευρύνουν τις παροχές τους χωρίς επιπλέον χρέωση. Στον αντίποδα, το 57% των Ρώσων ξενοδόχων θα χρεώνουν τους πελάτες για οποιαδήποτε νέα υπηρεσία προσφέρουν το 2016.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close