Δευτέρα, 17 Μαΐ 21
box cafe αδω 2021
ΑρχικήΤΟΥΡΙΣΜΟΣΤο πρωινό των ξενοδοχείων και οι νέες διατροφικές συνήθειες

Το πρωινό των ξενοδοχείων και οι νέες διατροφικές συνήθειες

kokolakis adv 2021 3
cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
kingeight 2021a

Με την πάροδο των χρόνων, οι διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων άλλαξαν και εξακολουθούν να αλλάζουν. Νέα δεδομένα σε σχέση με τη διατροφή έρχονται κάθε τόσο στο φως και ακολουθούνται από μεγάλο αριθμό ανθρώπων, οι οποίοι είτε θέλουν να διατηρήσουν την υγεία τους, είτε να επιτύχουν το επιθυμητό για εκείνους βάρος ή και τα δύο.

Ήδη, η πανδημία του κορωνοϊού, έχει αλλάξει πολλές από τις συνήθειες των ανθρώπων-και πολλές από αυτές, ήρθαν για να μείνουν.

mechanical adv 2021

H «νέα κανονικότητα» ή το «νέο φυσιολογικό», που τόσο συζητείται τελευταία, πρέπει να περιλαμβάνει και νέους τρόπους σκέψης. Συγκεκριμένα, για το παραδοσιακά πρώτο γεύμα της ημέρας, υπάρχουν διατροφικές τάσεις οι οποίες έως σήμερα υιοθετούνται με μεγάλη επιτυχία από τα ξενοδοχεία: Vegan, Vegetarian, Keto, Fishetarian-για τις διατροφικές αυτές κατηγορίες, αρκούσε η τεράστια προσπάθεια των ομάδων F&B, ώστε να συμπεριληφθούν στο πρωινό τα αντίστοιχα τρόφιμα και γεύματα.

apostolakis adv 2

Ωστόσο, υπάρχει μία νέα διατροφική τάση που κερδίζει όλο και περισσότερους οπαδούς και ως επί το πλείστον καταργεί εντελώς το πρώτο γεύμα της ημέρας: Η διαλειμματική νηστεία.

Ενώ τα ξενοδοχεία έχουν ήδη εργαστεί σκληρά ώστε να προετοιμαστούν για την μετά την πανδημία εποχή, διασφαλίζοντας τις αυστηρότερες υγειονομικές διαδικασίες, τη φυσική απόσταση των τραπεζιών και κάθε είδους αλλαγές που ίσως απαιτούνται, πιθανότατα να χρειαστεί πολύ περισσότερη δουλειά για να ικανοποιηθούν οι πρωτοεμφανιζόμενες τάσεις στη διατροφή.  Όμως η νέα διατροφική τάση της διαλειμματικής νηστείας, αποτελεί πραγματική πρόκληση. Και εδώ τίθεται το ερώτημα, πώς μπορεί να είναι κερδοφόρα η υπηρεσία πρωινού για τους πελάτες που δεν παίρνουν πια πρωινό;

Δεν είναι λίγοι οι γιατροί που υποστηρίζουν αυτό το σχήμα ως έναν υγιή τρόπο απώλειας βάρους, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα και την αναζωογόνηση των οργάνων πείθοντας έτσι αρκετούς ανθρώπους να γίνουν ένθερμοι υποστηρικτές της διαλειμματικής νηστείας. Η θεωρία υποστηρίζει ότι δίνοντας στο γαστρεντερικό σύστημα ένα διάλειμμα από την πέψη – η πιο συνηθισμένη μορφή είναι το 8-16 ή ένα οκτάωρο παράθυρο φαγητού ακολουθούμενο από 16 ώρες νηστείας – στη συνέχεια δίνει στο σώμα περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθεί στην αυτό-αναζωογόνηση των οργάνων του και στην κατανομή του λίπους.

Το πιο συνηθισμένο γεύμα που αποκλείεται από αυτή τη διατροφή, είναι το πρωινό. Συνεπώς, το πρόβλημα για τους ξενοδόχους είναι ότι το πρωινό, ο ακρογωνιαίος λίθος των πακέτων και των προγραμμάτων τιμών μπορεί να επηρεαστεί. Παρόλο που αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται για κάτι που προκαλεί ανησυχία, αποτελεί ένα από τα πολλά μελλοντικά σενάρια τα οποία συμπεριλαμβάνουν στις μελέτες τους οι ειδικοί σύμβουλοι, ώστε να κατευθύνουν στρατηγικά ένα νέο ξενοδοχείο.

Τι θα συμβεί όταν το πρωινό πάψει να αποτελεί κίνητρο για την αύξηση της εμπειρίας των επισκεπτών, αποτελώντας ανεπιθύμητο προϊόν που δεν οδηγεί στην ικανοποίηση, άρα και στην κερδοφορία; Εκτός από τη μετάβαση σε προσφορές διανυκτέρευσης με μεσημεριανό γεύμα,  η γρήγορη λύση είναι η βελτίωση τόσο της ατμόσφαιρας στο εστιατόριο του πρωινού, όσο και τα ροφήματα που προσφέρονται κατά τη διάρκεια των πρωινών ωρών.  Παρόλο που οι πελάτες οι οποίοι ακολουθούν τη διαλειμματική διατροφή πιθανότατα δεν παίρνουν πρωινό, θα συνεχίσουν να θέλουν καφέ, τσάι, νερό ή κάποια μορφή χυμού για να εφαρμόσουν ομαλά το σχήμα 8-16, μέχρι να είναι σε θέση να καταναλώσουν στερεά τροφή.

Όσον αφορά τη δημιουργία ενός πιο φιλόξενου περιβάλλοντος, όπου οι άνθρωποι θα ήθελαν να ξεκινήσουν τη μέρα τους ανεξάρτητα από το αν τρώνε πρωινό ή όχι ,αυτό απαιτεί έξυπνες λύσεις και πιθανότατα κάποια έξοδα. Αυτό σημαίνει σίγουρα γρήγορο WiFi, ώστε να μπορούν να διαβάσουν τις ειδήσεις ή να κάνουν οτιδήποτε άλλο γίνεται μέσω κινητού τηλεφώνου. Ο εσωτερικός σχεδιασμός παίζει επίσης μεγάλο ρόλο, καθώς ο σωστός συνδυασμός χρωμάτων, επίπλων και φωτισμού μπορεί να κάνει τους επισκέπτες να θέλουν να παραμείνουν στον χώρο.

Εν κατακλείδι, ενώ αυτή η συγκεκριμένη διατροφική τάση μπορεί να εξακολουθεί να είναι εξειδικευμένη, οι λύσεις που μπορεί να προκύψουν και να εφαρμοστούν, θα ωφελήσουν τελικά όλους τους άλλους επισκέπτες, είτε αυτοί παίρνουν πρωινό, είτε όχι.

ΠΗΓΗ: Tornos
zygos gif 2020b
wind one adv
Newsroom
Newsroomhttps://www.cna.gr
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
bbq stories2020
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble