ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα ξενοδοχεία πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα



Η ραγδαία εξάπλωση των κινητών τηλεφώνων έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται το περιεχόμενο, μοιράζονται εμπειρίες, επικοινωνούν, πραγματοποιούν αγορές και αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις.

Η εποχή των κινητών σηματοδοτεί την απλοποίηση του τρόπου ζωής, την προσδοκία πρόσβασης σε οτιδήποτε με το πάτημα του δακτύλου και τα σύγχρονα brand χρειάζεται να αφομοιώσουν αυτές τις προσδοκίες.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

Οι ξενοδόχοι, για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, χρειάζεται να κατανοήσουν τις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για κινητά ώστε να προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες πελάτη.

Μεγάλα ξενοδοχειακά brand όπως η Hilton και η Marriott έχουν ήδη αναγνωρίσει οτι τα κινητά δεν είναι απλώβς ένα ακόμη κανάλι διαφήμισης ή διανομής αλλά το κλειδί για τον τρόπο ζωής των σύγχρονων ανθρώπων.

swell adv 2021

Για το λόγο αυτό εφαρμόζουν μια προσέγγιση που δίνει προτεραιότητα στο κινητό και έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία της επικοινωνίας με τους επισκέπτες στην πλατφόρμα της προτίμησής τους. Αντι να τους ζητούν να αλληλεπιδράσουν με πολλαπλά σημεία τεχνολογίας ή διαφορετικά σημεία σε διαφορετικά στάδια, προσφέρουν μια ομαλοποιημένη εμπειρία.

kingeight 2021a detorakis adv jul2021< bakaliko lagos

Το ταξίδι του καταναλωτή στην εξυπηρέτηση από το ξενοδοχείο είναι κατακερματισμένο καθώς αναγκάζεται να χρησιμοποιεί διαφορετικά σημεία επικοινωνίας κατά τη διαμονή του. Για παράδειγμα το τάμπλετ για το τσεκ ιν, την τηλεόραση για πληροφορίες του ξενοδοχείου, φόρμες για παραγγελία στο δωμάτιο, τηλέφωνο στη ρεσεψιόν για επιπλέον υπηρεσίες κτλ.

Οι σύγχρονοι ξενοδόχοι χρειάζεται να υιοθετήσουν την προσέγγιση που δίνει προτεραιότητα στα κινητά ώστε να προσφέρουν εξοικονόμηση χρόνου και άμεση βοήθεια. Το 85% των διεθνών ταξιδιωτών έχουν μαζί τους στα ταξίδια κάποιο είδος φορητής συσκευής και η προτεραιότητα στα κινητά πρέπει να αποτελεί το κλειδί στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Η Hilton ανέπτυξε μια προσωποποιημένη εφαρμογή για ξενοδοχεία που επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν άμεση κράτηση, να επιλέγουν το είδος δωματίου της επιλογής τους, να χρησιμοποιούν ψηφιακό κλειδί για να αποφεύγουν τις ουρές στην υποδοχή, να κερδίζουν πόντους πιστότητας κτλ. Ωστόσο, και μικρότερα ξενοδοχεία μπορούν να αποκτήσουν τη δική τους εφαρμογή, με παρόχους τεχνολογίας στα ξενοδοχεία να προσφέρουν σε ανεξάρτητες μονάδες αντίστοιχη τεχνολογία που θα τις βοηθήσουν να παραμείνουν εντός ανταγωνισμού.










Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-

Σχετικά άρθρα

Back to top button