ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προσβάσιμος τουρισμός: Mια αναξιοποίητη αγορά

Η ζήτηση για προσβάσιμα ταξίδια παρουσιάζει ανοδικές τάσεις και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη ανεκμετάλλευτη δυνατότητα της τουριστικής βιομηχανίας, υποστηρίζει νέα έρευνα.

Ένας στους 5 ανθρώπους έχουν κάποιου είδους αναπηρία και περί το 88% των ανθρώπων με αναπηρία κάνει διακοπές κάθε χρόνο, με το 12% της ευρωπαϊκής αγοράς να απευθύνεται στα άτομα αυτά.

caffeine adv2020b

Οι μακροχρόνιες ασθένειες στο Ην. Βασίλειο αντιπροσωπεύουν το 50% των ταξιδιωτών με αναπηρία, το 26% είναι κουφοί ή έχουν μερική απώλεια ακοής, το 23% έχουν δυσκολία στις μετακινήσεις, το 7% είναι τυφλοί ή μερικώς τυφλοί, το 6% έχει αδυναμία μετακίνησης κα το 5% έχει μαθησιακές δυσκολίες.

Ο οργανισμός Open Doors στις ΗΠΑ εκτιμά οτι 17,3 δισ. δολάρια δαπανώνται κάθε χρόνο από ενηλίκους με αναπηρίες στα ταξίδια, όμως η αντίληψη σχετικά με τα προσβάσιμα ταξίδια ενδέχεται να είναι ξεπερασμένη. Το ενδιαφέρον των ατόμων με αναπηρία για ταξίδια είναι αμείωτο, σύμφωνα με έρευνα της MyTravelResearch. Ωστόσο, τα άτομα αυτά αναγνωρίζουν οτι ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύουν χρειάζεται να αλλάξει δραματικά καθώς μεγαλώνει η ηλικία τους.

neratzoulis neo

Οι άνθρωποι με αναπηρίες είναι γενικά εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, με το 58% να χρησιμοποιεί φορητές συσκευές για την υποστήριξη των ταξιδιωτικών τους αναγκών. Η κρουαζιέρα γίνεται όλο και πιο δημοφιλής για τα άτομα με αναπηρίες. Την περμασμένη 5ετία, το 10% των ενηλίκων με αναπηρία στις ΗΠΑ έκανε κρουαζιέρα, αντιπροσωπεύοντας σχεδό 4 εκατ. ταξιδιώτες και 7 εκατ. ταξίδια δημιουργώντας 11 δισ. δολάρια δαπανών σε ναύλους και 1,5 δισ. δολάρια σε εκδρομές.

Η VisitBritain αναφέρει 3 ζητήματα που όλες οι επιχειρήσεις χρειάζεται να αντιμετωπίσουν προκειμένου να παρέχουν πρόσβαση στα ταξίδια για όλους:

-πληροφόρηση και μάρκετινγκ
– παροχή λεπτομερούς πληροφόρησης σχετικά με την προσβασιμότητα των εγκαταστάσεων και υπηρεσιών, διευκόλυνση στον εντοπισμό της πληροφόρησης
-εξυπηρέτηση πελατών και εκπαίδευση
– η γνώση σχετικά με τα ζητήματα της προσβασιμότητας με τη σωστή αντίληψη για εξυπηρέτηση όλων των πελατών
-υποδομές – οι προσαρμογές στα κτίρια και τις υποδομές έτσι ώστε να υπάρχουν τρόποι προσβασιμότητας για όλους

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button