ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πώς θα ήθελαν το ιδανικό ξενοδοχείο οι πελάτες

H καθαριότητα και η άνεση είναι 35 φορές σημαντικότερη από ένα πλούσιο πρωινό, μια πολυτελή πισίνα ή μια deluxe μηχανή καφέ στο δωμάτιο και το φιλικό και βοηθητικό προσωπικό είναι 10 φορές πιο σημαντικό από το δωρεάν Wi-Fi.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε έρευνα που διενήργησε η μεγάλη πλατφόρμα online ξενοδοχειακών κρατήσεων Hotels.com, με στόχο να αναδειχθούν τα στοιχεία της ιδανικής διαμονής σε ξενοδοχείο. Η έρευνα βασίστηκε σε 148 εκατ. σχόλια και κριτικές από εκατομμύρια χρήστες της από όλο τον κόσμο, από τις οποίες προέκυψαν τα καλύτερα ξενοδοχεία για το 2016.

caffeine adv2020b

Η έρευνα έδειξε ότι τα απλά πράγματα δημιουργούν την ιδανική διαμονή και ότι οι πολυτελείς έξτρα υπηρεσίες αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα.

Σχηματικά, τα στοιχεία που συνθέτουν την ιδανική διαμονή σε ξενοδοχείο, έχουν ως εξής: F25 + C35 + B10 + P2 + Q + Br + D7 + S + W + ½H = Ιδανική διαμονή.

neratzoulis neo

Oι μεταβλητές της εξίσωσης είναι οι εξής:

F=Φιλικό προσωπικό
C=Καθαριότητα δωματίου
Β= Άνεση κρεβατιού
P= Λογικές τιμές
Q= Ησυχία στο δωμάτιο
S= Πισίνα
Br= Πρωινό
D= Τοποθεσία/ Απόσταση με τα πόδια/ πρόσβαση
W= Διαθέσιμη μηχανή καφέ ή ροφήματος στο δωμάτιο
HP= Συνολική επίδοση ξενοδοχείου

Οι βασικοί παράγοντες που απασχολούν περισσότερο τους επισκέπτες σχετίζονται με το ασυνείδητο και τις βασικές ανθρώπινες ανάγκες, επισημαίνει ο ψυχολόγος Dr. Simon Moore ερμηνεύοντας τα αποτελέσματα. Από ψυχολογικής πλευράς, οι κίνδυνοι και η δυσφορία ξεπερνούν σε σημασία άλλα θετικά στοιχεία σε αναλογία 5 προς 1, επομένως δεν είναι παράξενο ότι οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε βασικά στοιχεία όπως η άνεση και η καθαριότητα σε σχέση με τις πολυτελείς πισίνες και ένα πολυτελές δείπνο, εξηγεί.

Η καθαριότητα και η άνεση ικανοποιούν την ανάγκη για χαλάρωση και ασφάλεια. Μια καλή περιοχή ικανοποιεί την ανάγκη να νιώσει κανείς ότι βρίσκεται κοντά σε άλλους και ότι υπάρχει κάποιο μέρος όπου μπορεί να καταφύγει σε περίπτωση ανάγκης, τονίζει.

Όπως αναφέρει ο ψυχολόγος, το γεγονός ότι το φιλικό προσωπικό παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση πελάτη δείχνει ότι ως κοινωνικά όντα, οι άνθρωποι θέλουν να καλωσορίζονται με ένα χαμόγελο και μια κουβέντα. Έτσι νιώθουν ότι είναι ευπρόσδεκτοι και μέρος της ομάδας.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button