ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ποιες είναι οι τεχνολογίες που θέλουν οι επισκέπτες στα ξενοδοχεία;

Τα ευρήματα αναδεικνύουν κρίσιμες πληροφορίες για όλους τους ξενοδόχους, με τα smartphones  να αναγνωρίζονται πλέον ως βασικό εργαλείο για την βελτίωση της ταξιδιωτικής  εμπειρίας.

Από το 45% των ερωτηθέντων, που ταξιδεύουν για αναψυχή περισσότερο από τέσσερις φορές το χρόνο, τα ευρήματα έδειξαν ότι το 62% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν τακτικά μια εφαρμογή για τα ξενοδοχεία,με τον αριθμό να αυξάνεται στο 67% των επαγγελματιών ταξιδιών.

caffeine adv2020b

Εάν το αγαπημένο τους ξενοδοχείο  είχε τη δική του εφαρμογή, το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε συντριπτικά ότι θα χρησιμοποιούσε αυτό το ψηφιακό κανάλι, με μόνο το 10% να επιθυμεί για εξυπηρέτηση στο δωμάτιο από το κινητό του ξενοδοχείου ή το τάμπλετ.

Αυτό ενισχύει την βασική πεποίθηση της Criton, ότι το μέλλον της τεχνολογίας των ξενοδοχείων είναι η απόκτηση δικής τους συσκευής.

neratzoulis neo

Η ευκαιρία για check-in μέσω μιας εφαρμογής και απόκταση πρόσβασης στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μέσω ψηφιακού κλειδιού πόρτας υποστηρίζεται από το 58% δεδομένου ότι το 68% θεωρεί απαράδεκτο να παραμείνει στην ουρά στη ρεσεψιόν για περισσότερο από πέντε λεπτά.

Οι ερωτηθέντες έδωσαν προτεραιότητα στα προγράμματα πιστότητας, ως το αγαπημένο τους στοιχείο της ξενοδοχειακής τεχνολογίας, με το 53% να τα αναγνωρίζει ως την κορυφαία απαίτησή τους.

Σημαντικά ευρήματα:
  • Το 45% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι ταξιδεύουν για αναψυχή 2-3 φορές το χρόνο
  • Το 36% ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους
  • Το 39% χρησιμοποιεί το TripAdvisor ως κύρια πηγή έρευνας και έμπνευσης πριν από την κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, ακολουθούμενο από το 29% των ερωτηθέντων που βασίζονται σε αναζήτηση στο διαδίκτυο
  • Το 40% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι διαμένουν τακτικά σε ξενοδοχείο 4 αστέρων (boutique), το 6% σε πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων. Η πλειοψηφία (47%) δήλωσε ότι διαμένουν τακτικά σε ξενοδοχείο 3 αστέρων (μεσαίας κατηγορίας)
  • Το 53% έχει τουλάχιστον μία εφαρμογή ξενοδοχείου στο τηλέφωνο
  • Το 74% θα χρησιμοποιούσε εφαρμογή του ξενοδοχείου εάν το αγαπημένο τους ξενοδοχείο διέθετε
  • Το 55% δήλωσε ότι είναι αποδεκτό να περιμένει κατά το check-in 2-5 λεπτά
  • Το 62% επισήμανε, ότι είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να κάνει check-in σε ένα ξενοδοχείο μέσω μιας εφαρμογής
  • Το 58% υποστήριξε, ότι θα είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να κάνει check-in σε ένα ξενοδοχείο μέσω μιας εφαρμογής και να χρησιμοποιήσει ψηφιακό κλειδί
  • Το 62% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή διαμονής (π.χ. Airbnb)
  • Το 57% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή για τις μεταφορές
  • Το 47% χρησιμοποιεί τακτικά εφαρμογή για αεροπορική υπηρεσία
  • Το 36% χρησιμοποιεί τακτικά μια εφαρμογή ξενοδοχείων
Η τεχνολογία του ξενοδοχείου που ζητούν οι ερωτηθέντες:

53% – προγράμματα πιστότητας
35% – check-in από τον επισκέπτη
10% – κινητό στο δωμάτιο
18% – τάμπλετ στο δωμάτιο

Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button