ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οταν η φιλοξενία στο ξενοδοχείο είναι high-tech

Ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο εισάγουν έξυπνες συσκευές, ρομπότ και φωνητικούς βοηθούς με σκοπό να διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ενώ αυτές οι υπηρεσίες θεωρούνται ως ένας τρόπος διατήρησης των επισκεπτών.

Δείτε μερικές εφαρμογές των νέων τεχνολογιών που εξαπλώνονται ραγδαία στα ξενοδοχεία:

caffeine adv2020b

1. Τσεκ ιν 

Τα αυτοεξυπηρετούμενα kiosk στο τσεκ ιν, παρόμοια με αυτά των αεροδρομίων, εξαπλώνονται και στα ξενοδοχεία και οι μεγάλοι χώροι υποδοχής του ξενοδοχείου αντικαθίσταται από κοινωνικούς χώρους. Για παράδειγμα, οι Hilton και Marriott, έχουν προχωρήσει ένα βημα πιο κάτω προσφέροντας τσεκ ιν από το κινητό. Η Hilton προσφέρει επίσης επιλογή δωματίου από ψηφιακή κάτοψη καθώς και συγκεκριμένες υπηρεσίες προσωποποιώντας τη διαμονή.

neratzoulis neo

2. Είσοδος στο δωμάτιο

Τα ψηφιακά κλειδιά μέσω κινητού αντικαθιστούν τις πλαστικές κάρτες ως μηχανισμός εισόδου στο δωμάτιο. Οι Hilton και Marriott υιοθέτησαν αυτή την προσέγγιση σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιό τους. Επίσης, η Starwood δοκιμάζει την τεχνολογία beacon, με την οποία η πόρτα ανοίγει μόλις ο επισκέπτης βρεθεί κοντά στο δωμάτιο, εφόσον έχει μαζί του το κινητό.

3. Προσαρμογή ρυθμίσεων άνεσης 

Το τάμπλετ θεωρείται απαραίτητη συσκευή για την προσαρμογή του φωτισμού, των κουρτινών, της τηλεόρασης κτλ. Οι επισκέπτες μπορούν να παραγγείλουν στο δωμάτιο χωρίς να χρειάζεται να τηλεφωνήσουν, να ξεκλειδώνουν την πόρτα εάν κάποιος χτυπά, ή να αλλάζουν την κατάσταση δωματίου σε «μην ενοχλείτε», πατώντας μερικά κουμπιά στο τάμπλετ. Ακόμα, μπορούν να βλέπουν τηλεοπτικά προγράμματα μέσω του ξενοδοχείου, ή να έχουν πρόσβαση στο Netflix ή σε podcasts, καθώς και να ελέγχουν το σύστημα ήχου και την τηλεόραση του δωματίου.

4. Πληροφορίες και αιτήματα

Οι εταιρίες διαχείρισης ξενοδοχείων υιοθετούν την φωνητική τεχνολογία που επιτρέπει στους επισκέπτες να χρησιμοποιούν εντολές ώστε να λαμβάνουν τις υπηρεσίες που θέλουν. Σε επιλεγμένα ξενοδοχεία Marriott οι επισκέπτες μπορούν να ζητούν, για παράδειγμα, πετσέτες ή προτάσεις εξορμήσεων, με τον τρόπο αυτό.

5. Φιλοξενία

Από το πρώτο ρομπότ στα ξενοδοχεία, το Henn-na, στην Ιαπωνία, τα ρομπότ σήμερα συνεχίζουν να έχουν μέλλον στον ξενοδοχειακό κλάδο. Σε ξενοδοχεία του Λας Βέγκας, όπως το Vdara Hotel & Spa, τα ρομπότ μεταφέρουν σνακ στα δωμάτια, ενώ σε άλλα είδη όπως πετσέτες στην πισίνα κτλ.Επίσης βοηθούν στην εξοικονόμηση δυνάμεων στο ανθρώπινο προσωπικό, αλαφρύνοντάς το από καθήκοντα όπως μεταφορά αποσκευών κτλ.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button