ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Oι τρεις κορυφαίες τάσεις της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία

Tις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία, όλες τις νέες καινοτομίες που εμφανίζονται καθημερινά στον κλάδο και αναβαθμίζουν την εμπειρία διαμονής, παρουσιάζουν ειδικοί στο Hotel News Now.

Οι τάσεις αυτές κυμαίνονται από τη χρήση νέων συσκευών και εκτείνονται μέχρι νέους τρόπους χρήσης της υπάρχουσας τεχνολογίας.

Από την κράτηση μέχρι το τσεκ άουτ

Μερικές νέες τεχνολογίες χρησιμοποιούνται στο σύνολο της εμπειρίας επισκέπτη, από το σταδιο πριν την κράτηση μέχρι το τσεκ άουτ. Η τεχνολογία μπορεί να συμβάλλει στη συλλογή δεδομένων για πιο προσωποποιημένη εμπειρία, ανάλογα με το είδος του ταξιδίου. Έτσι οι ξενοδόχοι μπορούν να επέμβουν ανάλογα στο email επιβεβαίωσης, στα email προ αφίξεως και στις εφαρμογές που πωλούν άλλες υπηρεσίες από τον προορισμό (εστιατόρια ή εισιτήρια για σόου).



Όσον αφορά τη διαμονή στο ξενοδοχείο σχεδόν κάθε επαφή με το προσωπικό είναι προς όφελος του ξενοδοχείου, όπως ο έλεγχος της ταυτότητας του επισκέπτη, η υπογραφή για την ώρα τσεκ άουτ και η συγμφωνία για το κάπνισμα στα δωμάτια. Οι τεχνολογίες χρησιμοποιούν αυτές τις αλληλεπιδράσεις προκειμένου να προσφέρουν στους επισκέπτες καλύτερη εμπειρία χωρίς να την καταργούν, δηλαδή διατηρώντας τις βασικές αρχές της φιλοξενίας, τονίζει ο σύμβουλος τεχνολογίας και ιδρυτής της RockCheetah, Robert Cole.

Η ιδανική εφαρμογή, τονίζει, ενοποιεί τα κανάλια επικοινωνίας σε ένα ενιαίο κανάλι το οποίο χρησιμοποιεί το ξενοδοχείο το οποίο προσφέρει δυνατότητες κράτησης, υπηρεσίες προ κράτησης, ενημέρωση για την κατάσταση του δωματίου, roomservice και αιτήματα για εισιτήρια σε εκδηλώσεων.

Ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και του voice control
Πολλά ξενοδοχεία εξετάζουν διαφορετικές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης για να δουν πώς μπορούν να ταιριάξουν σε επιχειρησιακό επίπεδο στο ξενοδοχείο και στους επισκέπτες. Δεν υπάρχουν ηγέτες ακόμα σε αυτή την κατηγορία.

Η Red Lion Hotels Corporation συζητά τη δυνατότητα χρήσης υποδομών τεχνητής νοημοσύνης για τις καθαρίστριες ή τους υπαλλήλους υποδοχής, η οποία θα προσφέρει άμεσα απαντήσεις σε πρακτικά ζητήματα της εργασίας τους.

Η Hilton πειραματίζεται με τη γνωσιακή μάθηση και τη φωνητική αναγνώριση και τα σενάρια στα οποία θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν, που θα αντικαταστήσουν τη λειτουργία αναζήτησης λέξεων. Η εταιρία βρίσκεται στη διαδικασία ανάπτυξης εμπειρίας υποδοχής με φωνητική αναγνώριση η οποία μετατρέπεται σε γνωσιακή μάθηση. Πεδίο εφαρμογής της νέας τεχνολογίας αποτελούν οι συνεδριακοί χώροι όπου με φωνητική εντολή θα ρυθμίζεται, για παράδειγμα, η θερμοκρασία του χώρου. Ωστόσο, υπάρχουν μειονεκτήματα καθώς ορισμένες ομάδες επισκεπτών έχουν υπερβολικές απαιτήσεις, όπως τα ακριβά iPads τα οποία χρειάζονται αναβάθμιση λογισμικού, ενώ η τεχνολογία φωνητικών εντολών απαιτεί ενασχόληση λίγων λεπτών με το χρήστη ώστε να «μάθει» τη φωνή του. Υπάρχουν επίσης εμπόδια με τη διαφορετική προσφορά, αλλά και ζητήματα ασφαλείας, καθώς κανείς δε γνωρίζει ποιος μπορεί να ακούει τη συνομιλία.

Τεχνολογία φορητών συσκευών

Η Red Lion ετοιμάζεται να δώσει έμφαση στις πληρωμές μέσω κινητού αυτή τη σεζόν καθώς όλο και περισσότεροι επισκέπτες το χρησιμοποιούν. Είναι μια τάση που κανείς δε μπορεί να αγνοήσει.

Για τους περισσότερους ξενοδόχους, η εμπειρία κινητού μοιάζει με την εμπειρία σε σταθερό υπολογιστή, όμως για τους online παρόχους υπηρεσιών οι 2 εμπειρίες διαφέρουν. Έτσι οι ξενοδόχοι χρειάζεται να προσεγγίσουν διαφορετικά το ζήτημα καθώς, πλέον, οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με άλλες λύσεις και παρόχους, αντίστοιχους με τα ξενοδοχεία, με διαφορετικούς όμως τρόπους.

Τα γραπτά μηνύματα για τους επισκέπτες, με τα οποία μπορούν να ζητούν πληροφορίες από το ξενοδοχείο, είναι μια εύκολη διαδικασία και δεν χρειάζονται εκπαίδευση για να απαντηθούν. Ωστόσο, για τους ξενοδόχους χρειάζεται περισσότερη δουλειά καθώς απαιτούν επιπλέον εργαλεία τα οποία θα μπορούν να σταθεροποιήσουν ένα τέτοιο σύστημα και να το διαχειριστούν έτσι ώστε οι επισκέπτες να λαμβάνουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους.

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close
Close