ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι Γενικοί Διευθυντές Ξενοδοχείων

Οι συνέπειες της πανδημίας και ο ρόλος των Διευθυντών

Η δυσκολία ακριβούς πρόβλεψης της κίνησης της τουριστικής αγοράς και η ενδυνάμωση, κινητοποίηση και δέσμευση των εργαζομένων είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διοικήσεις των ξενοδοχείων σε Ελλάδα και Κύπρο, σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γενικών Διευθυντών Ξενοδοχείων Ελλάδας & Κύπρου (ΕΗΜΑ) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας και Ευημερίας «Be Positive».

Στην ίδια έρευνα τονίζεται ότι οι συνέπειες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι Γενικοί Διευθυντές των ξενοδοχείων λόγω της πανδημίας είναι:

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

  • οι οικονομικές δυσκολίες,
  • η αύξηση του στρες,
  • το πεσμένο ηθικό των εργαζομένων.

Ο κ. Πάνος Αλμυράντης τόνισε ότι οι Γενικοί Διευθυντές έχουν στρατηγική σημασία για τις ξενοδοχειακές μονάδες, μιας και σε αυτούς πέφτει τομεγαλύτερο βάρος για την αντιμετώπιση της εκάστοτε κρίσης καθώς και την επιτυχή έξοδο από αυτή. Οι χωρίς προηγούμενο επιπτώσεις της πανδημίας στο ξενοδοχειακό γίγνεσθαι, επηρέασαν το εργασιακό περιβάλλον το 2020 και θα επηρεάσουν το 2021 και τη δουλειά των Διευθυντών στους τομείς της ηγεσίας, του σθένους και της ισορροπίας μεταξύ οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής.

Σύμφωνα με την Ελισάβετ Γεωργίου, Εργασιακή Ψυχολόγο – Ψυχοθεραπεύτρια και Πρόεδρο του Ινστιτούτου Ψυχικής Υγείας και Ευημερίας “Be Positive”: «Η εφαρμογή ενός ολιστικού μοντέλου ευημερίας και ευεξίας των εργαζομένων μιας επιχείρησης είναι το κλειδί για την πόρτα που μόλις άνοιξε. Τα εμβόλια γίνονται με ταχύτατους ρυθμούς και οι άνθρωποι θα μπορούν να ξαναταξιδέψουν και να αναζητήσουν όσα δεν έζησαν. Τα ξενοδοχεία θα λειτουργήσουν με εξαιρετικά αυστηρά πρωτόκολλα και οι εργαζόμενοι πρέπει να βρουν το χαμόγελό τους για να καλωσορίσουν τους επισκέπτες.

Για να το επιτύχουμε αυτό χρειάζεται να στηρίξουμε άμεσα τα άτομα, τις ομάδες αλλά
και ολόκληρη την επιχείρηση».

kingeight 2021a neratzoulis neo bakaliko lagos

Ο ρόλος των Διευθυντών Ξενοδοχείων

Αναφορικά με τον τομέα πωλήσεων και διαχείρισης εσόδων, όπως τόνισε στο H&R ο κ. Αλμυράντης, «προβλέπεται να υπάρξει ένας σκληρός πόλεμος τιμών σε παγκόσμιο επίπεδο με τους δυνατότερους και καλύτερα προετοιμασμένους να επιβιώνουν. Ο ρόλος μας ως Διευθυντών είναι να βοηθήσουμε την επιχείρηση να επιβιώσει σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον, με τη διατήρηση των υπαρχόντων πελατών, και τον εντοπισμό νέων αγορών.

Τα παραδοσιακά κανάλια διανομής (π.χ. Tour Operators) φαίνεται να αντικαθίστανται σταδιακά από τις διαδικτυακές πλατφόρμες καθώς και με τις απευθείας πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου. Οι προσπάθειες για αύξηση των απευθείας πωλήσεων συνδυάζονται με τη χρήση διαφημιστικής καμπάνιας προώθησης των εκάστοτε προσφορών/πακέτων, με ιδιαίτερη έμφαση στα μέτρα υγιεινής που έχουν παρθεί από το εκάστοτε ξενοδοχείο. Με αυτό το τρόπο θα κερδίσουμε τη χαμένη εμπιστοσύνη μεταξύ του πελάτη και του ξενοδοχείου»

Δείτε ΕΔΩ την συνέντευξη του κ. Παναγιώτη Αλμυράντη





Σχετικά άρθρα

Back to top button