ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ανέπαφες συναλλαγές στα ξενοδοχεία

Στην προσπάθεια που καταβάλλουν τα ξενοδοχεία να καταστήσουν την εμπειρία των επισκεπτών όσο το δυνατόν πιο ανεμπόδιστη,  ορισμένα επιλέγουν να ενσωματώσουν ανέπαφες συναλλαγές στις λειτουργίες τους.

Οι ανέπαφες συναλλαγές στα ξενοδοχεία 2

Έτσι λοιπόν, η Hospitality Technology Next Generation, μια μη κερδοσκοπική ομάδα η οποία βοηθάει στον συντονισμό των τεχνολογικών προσπαθειών όσον αφορά στον ξενοδοχειακό κλάδο, συνέταξε μια επίσημη λευκή ετικέτα με τα οφέλη και τις βέλτιστες πρακτικές των ανέπαφων συναλλαγών στα ξενοδοχεία. Ακολουθούν μερικά από τα κύρια σημεία της έρευνας:

Επιτρέπει μεγαλύτερη επιλογή επισκεπτών

Οι ανέπαφες συναλλαγές στα ξενοδοχεία 3

Ένας από τους βασικούς λόγους για τον οποίο οι ξενοδόχοι θα πρέπει να μπουν στη λογική εξέτασης του ενδεχομένου των ανέπαφων συναλλαγών και στην επένδυση των αντίστοιχων υποδομών που θα τις  υποστηρίζουν είναι ότι «δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν οι ίδιοι τον τρόπο που τους βολεύει να εξοφλήσουν τη διαμονή τους». Επιπλέον, οι ανέπαφες συναλλαγές που συνδέονται με κάρτες ή τραπεζικούς λογαριασμούς, πραγματοποιούνται συχνά μέσω smartphones ή φορητών συσκευών, όπως βραχιολιών και ρολογιών.

Επιπλέον, λόγω του τρόπου με τον οποίο είναι φτιαγμένες, αυτές οι κάρτες χρησιμοποιούν επίσης την τεχνολογία EMV chip-car, γεγονός που καθιστά τις συναλλαγές πιο ασφαλείς από τις παραδοσιακές πιστωτικών καρτών.

Μοναδικές ευκαιρίες για ξενοδοχεία

Το whitepaper επισημαίνει ότι υπάρχουν πολλές μοναδικές ευκαιρίες για την ενσωμάτωση των ανέπαφων πληρωμών σε ξενοδοχεία. Η πιο προφανής χρήση μπορεί να είναι κατά τη διάρκεια του check in όπου οι πελάτες περνάνε τις κάρτες τους στο μηχάνημα για ταυτοποίηση.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η η ανέπαφη πληρωμή θα μπορούσε να ενσωματωθεί και ως μία υπηρεσία στα αυτοεξυπηρετούμενα περίπτερα (self-service kiosks). «Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη λήψη του κλειδιού του δωματίου του πελάτη στην κάρτα/κινητή συσκευή του δίνοντάς του τη δυνατότητα πρόβασης σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου όπως είναι το γυμανστήριο ή η πισίνα.», σημειώνει η έρευνα. «Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης δεν χρειάζεται να μεταφέρει το πορτοφόλι του σε όλο το ξενοδοχείο, αφού η κάρτα / η κινητή συσκευή του μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλες τις δραστηριότητες και τις αγορές».

Τι χρειάζεται για την αναβάθμιση

Υπάρχουν αρκετές αλλαγές που πρέπει να γίνουν για να υιοθετηθούν οι ανέπαφες πληρωμές στα ξενοδοχεία. Σύμφωνα πάντα με το whitepaper, η πρώτη αλλαγή αφορά στις αναβαθμίσεις που πρέπει να γίνουν στο σύστημα σημείου πώλησης, αλλά μεγάλο μέρος της δύσκολης αυτής δουλειάς ενδεχομένως έχει ήδη γίνει.

«Σε πολλές περιπτώσεις, στο πλαίσιο της μεταφοράς των εμπόρων στο EMV (Europay, MasterCard and Visa (EMV), το σύστημα σημείων πώλησης θα υποστηρίζει ήδη τις ανέπαφες συναλλαγές, απλά το μόνο που χρειάζεται να γίνει η ενεργοποίηση της υπηρεσίας»

Οι ξενοδόχοι πρέπει επίσης να βεβαιωθούν ότι το τερματικό που διαθέτουν υποστηρίζουν ανέπαφες συναλλαγές και συναλλαγές από κινητές συσκευές.

Οι άνθρωποι είναι μέρος των εξισώσεων

Αφού τακτοποιηθεί το κομμάτι της τεχνολογίας, τα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν καλά εκπαιδευμένους υπαλλήλους που να καταλαβαίνουν πώς λειτουργούν οι ανέπαφες συναλλαγές και πρέπει επίσης να ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές εμπειρίας των καταναλωτών, σημειώνει η έκθεση.

«Ενώ η χρήση των ασύρματων καρτών/κινητών συσκευών είναι εύκολη και οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με την καθημερινή τους εμπειρία σε άλλα περιβάλλοντα, το προσωπικό του ξενοδοχείου οφείλει να εκπαιδευτεί προκειμένου να είναι σε θέση να βοηθήσει τους άπειρους καταναλωτές στις ανέπαφες συναλλαγές τους», δηλώνει το whitepaper.



Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close
Close