ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ιατρικός τουρισμός: Τι ζητούν οι ταξιδιώτες αυτής της κατηγορίας

Tα 11,4 εκατ. έφθασαν τα ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν το 2016 σε όλο τον κόσμο με βασικό κίνητρο την υγεία, καταλαμβάνοντας μερίδιο 1,4% στο σύνολο των εξερχόμενων ταξιδίων της χρονιάς.

Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει η έκθεση του World Travel Monitor που διεξήχθη από την IPK International για λογαριασμό της ITB Berlin, το 70% περίπου των διεθνών ταξιδίων στο εξωτερικό που εντάσσονται στην κατηγορία τουρισμού υγείας έχουν ως βασικό κίνητρο την ευεξία και τις διακοπές σπα. Το υπόλοιπο 30% αφορούσε ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν για ιατρικούς λόγους (θεραπεία, αποτοξίνωση σε νοσοκομείο και νοσηλεία σε κλινικές) ανήλθε σε 30%.

caffeine adv2020b

Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου ιατρικού τουρισμού στον κόσμο, με πάνω από 1 εκατ. ταξίδια υγείας/ ευεξίας και ακολουθούν οι ΗΠΑ ενώ ακολουθούν, σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ασιατικές αγορές (Ν. Κορέα, Κίνα και Ιαπωνία).
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ακολουθεί η Ρωσία στη δεύτερη θέση, και στη συνέχεια η Γαλλία και η Ιταλία.

Η Γερμανία είναι όμως και ο απόλυτος προορισμός για ιατρικά ταξίδια στον κόσμο, με την Ουγγαρία, την Αυστρία και την Ισπανία να ακολουθούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Εκτός Ευρώπης, οι ΗΠΑ είναι πρώτες ως προορισμός ιατρικού τουρισμού και ακολουθούν το Μεξικό και η Ιαπωνία.

neratzoulis neo

Ενώ η Αυστρία είναι ο τρίτος σημαντικότερος προορισμός εντός Ευρώπης, είναι πρώτη στην Ευρώπη στα ταξίδια ευεξίας και σπα.

Οι ταξιδιώτες που κάνουν τουρισμό υγείας επιθυμούν να περιορίσουν τα επίπεδα του στρες, σε συνδυασμό με χαλάρωση και αποτοξίνωση από την καθημερινότητα. Αυτά είναι τα βασικά κίνητρά τους για ταξίδι υγείας, ενώ ακολουθούν οι θεραπείες σπα και ευεξίας. Η θεραπεία ασθενειών, πόνων και άλλων προβλημάτων υγείας αντιπροσωπεύουν το 40% του συνόλου των τουριστών αυτών.

Κάθε δεύτερος ταξιδιώτης ιατρικού τουρισμού είναι ηλικίας 35-54 ετών.

Οι ηλικίες 35-54 ετών είναι εκείνες που επιδιώκουν περισσότερο ταξίδια με επίκεντρο την υγεία/ ευεξία, με μερίδιο 50%, και ακολουθούν οι ταξιδιώτες έως 34 ετών καθώς και το ηλικιακό γκρουπ των άνω των 55 ετών.

Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button