ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Expedia: Η τεχνολογία και η εικονική πραγματικότητα αλλάζει τις κρατήσεις

Ριζικές αλλαγές θα παρατηρηθούν σύντομα στη διαδικασία κράτησης διακοπών, λόγω της ενσωμάτωσης των τεχνολογιών εικονικής και διευρυμένης πραγματικότητας, σύμφωνα με την Expedia.

Στην τελευταία έκθεσή της, με τίτλο «Οι διακοπές του Μέλλοντος», η Expedia εκτιμά ότι όλο και μεγαλύτερος αριθμός καταναλωτών θα είναι σε θέση να «δοκιμάσουν πριν αγοράσουν» το προϊόν διακοπών.

Συμφωνα με την Rachael Power από την Virtual Reality News, η οποία συνέβαλλε στην ολοκλήρωση της έρευνας, η εικονική πραγματικότητα μπορεί να αλλάξει ριζικά τα ταξίδια, καθώς οι πελάτες θα είναι σε θέση να επισκέπτονται εικονικά τους προορισμούς, από τα ΗΑΕ μέχρι την Ιρλανδία.

Επιπλεον, οι νέες τεχνολογίες θα ωφελήσουν όσους βρίσκονται σε ακινησία ή έχουν μικρά μπάτζετ. Η θέα από το Μάτσου Πίτσου πια κοστίζει όσο ένα σετ ακουστικών Google Cardboard.



Η Thomas Cook πρωτοστάτησε πέρυσι στην ενσωμάτωση συσκευών εικονικής πραγματικότητας σε 5 καταστήματα λιανικής.

Οι συσκευές αυτές με τη χρήση κινητού τηλεφώνου, προβάλλουν στο χρήση τρισδίαστατες εικόνες από τη ριβιέρα της Ερυθράς Θάλασσας, όπως παρουσιάζεται μέσα στη μπροσούρα.

Η Expedia προβλέπει ακόμα ότι στο μέλλον το περιεχόμενο που θα κοινοποιείται στα social media θα εξελιχθεί από μια απλή εικόνα σε πλούσια εμπειρία πολυμέσων 360 μοιρών. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Τουριστικός Οργανισμός της Αυστραλίας που σε συνεργασία με την Expedia λάνσαρε μια ταξιδιωτική καμπάνια με τη χρήση βίντεο 360 μοιρών, με τίτλο «Πόσο μακριά».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close