Macrame-Voulisma
Karnagians Toyland - Jumbo Ποτηράκι

BOX Cafe
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ευρωβαρόμετρο: Τα κριτήρια επιλογής του προορισμού διακοπών στην Ευρώπη

GMG

SKALA

LE DELICE Γραφανάκη Καίτη Kosa

Τις τουριστικές τάσεις των κατοίκων της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτύπωσε το Ευρωβαρόμετρο. Σε ερώτηση για τον κυριότερο λόγο διακοπών οι Ευρωπαίοι πολίτες απάντησαν ως κυριότερους λόγους τον Ήλιο/Θάλασσα με ποσοστό 39% και την επίσκεψη σε οικογένεια/ φίλους/συγγενείς σε ποσοστό 38%.

Περίπου 3 στους 10 ερωτηθέντες επιλέγουν ως κυριότερο λόγο την φύση (31%), τα ταξίδια στην πόλη (27%) και τον πολιτισμό (26%) ενώ περίπου ένας στους 10 επιλέγει την ευεξία, υγεία Spa ή θεραπεία (13%), τον αθλητισμό (12%) ή κάποιο συγκεκριμένο γεγονός (9%).

DROP Cafe Palermo TECH HUB

Οι σημαντικότεροι λόγοι για τους οποίους οι ευρωπαίοι θα επισκέπτονταν ξανά κάποιο προορισμό κατά σειρά είναι: 1.Η φύση (τοπίο, κλίμα κτλ) 45%, 2. Η ποιότητα των καταλυμάτων, 32%, 3. Τα πολιτιστικά και ιστορικά ενδιαφέροντα, 31%, 4. Το επίπεδο τιμών 24%, 5. Υπηρεσίες καλωσορίσματος 21%, 6. Οι διαθέσιμες δραστηριότητες/υπηρεσίες 20%, και 7. Οι υπηρεσίες ΑΜΕΑ 6% .

Σε ερώτηση σχετικά με την σημαντικότερη πηγή πληροφόρησης η οποία θα επηρέαζε την απόφαση τους σχετικά με το ταξίδι τους, οι ευρωπαίοι πολίτες απάντησαν ότι η πληροφορία που επηρεάζει την απόφαση είναι κυρίως οι απόψεις των συγγενών και φίλων 51% και στην συνέχεια οι ιστοσελίδες που συγκεντρώνουν και παρουσιάζουν κριτικές, σχόλια και αναφορές ταξιδιωτών 34%.

Mechanical Solutions

Τεντοτεχνική

Ακολουθούν η προσωπική εμπειρία 33%, οι ιστοσελίδες των πρακτορείων ή των προορισμών 17%, τα γραφεία των τουριστικών πρακτορείων 13%, τα social media 12%, οι εφημερίδες/ραδιόφωνα 11%, οι τουριστικοί οδηγοί και τα περιοδικά 9%.

Οι απόψεις συγγενών και φίλων εξακολουθεί διαχρονικά να αποτελεί την σημαντικότερή πηγή πληροφόρησης και θα πρέπει να συνδεθεί με τις ιστοσελίδες που συγκεντρώνουν και παρουσιάζουν κριτικές, σχόλια και αναφορές ταξιδιωτών που αποτελεί τον δεύτερο κυριότερο λόγο.

Zuper Service

Όσον αφορά τους υπόλοιπους λόγους αξίζει να επισημανθεί η σημαντική αύξηση που παρουσιάζουν τα social media.

Σε ερώτηση σχετικά με την επίδραση περιβαλλοντικών πτυχών στην επιλογή προορισμού, 54% απάντησε ότι όταν επιλέγει τόπο διακοπών δεν επηρεάζεται από καμιά τέτοια μεταβλητή.

Αντίστροφα το 40% των ερωτηθέντων επηρεάζεται από μία τουλάχιστον περιβαλλοντική πτυχή.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button