Europlan
KarnagiansToyland - JumboCosmos Fashion

BOX Cafe
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αγιος Νικόλαος: Νέες δράσεις τουριστικής προβολής

GMG

DROP CafePalermoTECH HUB

Η τουριστική προβολή έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια αρκετά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, μιας και η πανδημία του κορονοϊού (COVID-19) δημιούργησε νέες προκλήσεις.

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου, έχοντας προσαρμοστεί πλήρως στις νέες συνθήκες τουριστικού μάρκετινγκ – με τα εργαλεία που παρέχει σήμερα η ψηφιακή τεχνολογία – ανέλαβε πρωτοβουλίες και δράσεις, με στόχο την ορθή και τεκμηριωμένη προβολή της ευρύτερης περιοχής, ενημερώνοντας παράλληλα, ότι ο Άγιος Νικόλαος αποτελεί έναν ασφαλή υγειονομικά προορισμό.

Ιδιαίτερο βάρος δόθηκε στην ηλεκτρονική παρουσία του Δήμου, τόσο μέσα από τους λογαριασμούς social media όσο και της τουριστικής ιστοσελίδας,  επιδιώκοντας την προσέλκυση νέων επισκεπτών.

Σήμερα, ο Δήμος Αγίου Νικολάου διαθέτει έναν από τους πιο διάσημους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης επίσημων φορέων στην χώρα, ενώ η τουριστική του ιστοσελίδα θεωρείται από τις πλέον πλήρης.

Mechanical Solutions

Τεντοτεχνική

Για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου, το Γραφείο Τουρισμού, προχώρησε στην παραγωγή προωθητικών βίντεο μικρής διάρκειας, στην δημιουργία εμπειρίας VR tour καθώς και στον εμπλουτισμό του φωτογραφικού υλικού, ενώ ιδιαίτερη μέριμνα υπήρξε για την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας καθώς και των εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου.

Ήδη έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός πέντε (5) χαρτών και συγκεκριμένα των παρακάτω:

Zuper Service

  • Άγιος Νικόλαος – Κριτσά – Νεάπολη
  • Ελούντα – Πλάκα – Σπιναλόγκα
  • Μίλατος – Σίσι – Βραχάσι
  • Καλό Χωριό – Κρόυστας – Πρίνα
  • Δήμος Αγίου Νικολάου (αστικός ιστός)

Ο σχεδιασμός των χαρτών συμπληρώνει κατά τον καλύτερο τρόπο τα έντυπα του Δήμου που σχεδιάστηκαν την 5ετία 2014-2019. Πρόκειται για χάρτες σχεδιασμένους από την αρχή.

Οι ενέργειες τουριστικής προώθησης υποστηρίζονται πλέον από τις παρακάτω γλώσσες : Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρωσικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Σουηδικά και Ολλανδικά, ελληνικά, όπως εξ΄ άλλου και η ιστοσελίδα, στην οποία θα προστεθούν και τα Κινεζικά .

Για την στήριξη του εναλλακτικού τουρισμού, δημιουργείται πλέον ένα δίκτυο είκοσι οκτώ (28) πεζοπορικών διαδρομών για τους λάτρεις της πεζοπορίας που αναδεικνύουν τόσο την παραθαλάσσια ζώνη του Δήμου όσο και την ενδοχώρα, ενώ υπάρχει ανάδειξη και του Θρησκευτικού Τουρισμού.

Στο πλαίσιο της αναβάθμισης του Γραφείου Πληροφοριών, το Γραφείο Τουρισμού του Δήμου, προέβη στην παραγωγή αναμνηστικών προϊόντων (τσάντες, καρτ ποστάλ, σημαίες, καπέλα, μολύβια, κούπες σελιδοδείκτες, στυλό) τα οποία θα δίδονται ως δώρα στους επίσημα προσκεκλημένους και θα διατίθενται προς πώληση στους επισκέπτες της πόλης.

Αναφορικά με τις τουριστικές εκθέσεις, ο Δήμος συμμετείχε και θα συνεχίσει να συμμετάσχει στις προωθητικές ενέργειες της Περιφέρειας Κρήτης, με εξαιρετικό πλέον προωθητικό υλικό.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button