TECH & SCIENCE
-
Newsroom28/09/2015
Made In Greece: Εφαρμογή στο κινητό δείχνει ποια προϊόντα είναι ελληνικά
Για τη δεκαετία του ’80 και με την έντονη εισχώρηση και παρουσία των εισαγόμενων προϊόντων από το εξωτερικό στην ελληνική αγορά, η ώθηση για καταναλωτική ζήτηση στρεφόμενη σε ελληνικά προϊόντα, …
Αναλυτικά... -
Newsroom27/09/2015
7 επικίνδυνα «σημεία» για τα παιδιά στα social media
Δεν είναι λίγα τα περιστατικά παγκοσμίως όπου παιδιά πέφτουν θύματα απαγωγής ή κακοποίησης μετά από ραντεβού που κλείνουν με αγνώστους μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Πολλές φορές όμως μια φωτογραφία ή…
Αναλυτικά... -
Newsroom31/08/2015
Υπάρχει η ψηφιακή αμνησία;
Θυμάστε τότε που ήσασταν παιδιά και μπορούσατε να φέρετε στη μνήμη σας ημερομηνίες γενεθλίων και αριθμούς τηλεφώνων ικανών να γεμίσουν έναν μικρό τηλεφωνικό κατάλογο; Στις μέρες μας, μπορεί οι τεχνολογικές…
Αναλυτικά... -
Newsroom11/08/2015
Εσθονία: Η πιο προηγμένη ψηφιακή κοινωνία του πλανήτη
Όταν κάποιος ερωτάται ποια θεωρεί ότι είναι η πιο προηγμένη ψηφιακή κοινωνία του πλανήτη, το μυαλό πάει μάλλον σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία ή η Νότια Κορέα- ωστόσο,…
Αναλυτικά... -
Newsroom03/08/2015
Τα όπλα του μέλλοντος θα είναι φουτουριστικά
Μια από τις μεγαλύτερες πληγές της ένοπλης σύγκρουσης είναι ο βαρύτατος φόρος αίματος σε ανθρώπινες ζωές, γι’ αυτό και η βιομηχανία έχει βαλθεί να φτιάξει μη επανδρωμένες πολεμικές μηχανές. Κι έτσι…
Αναλυτικά... -
Newsroom12/07/2015
Συμβουλές σε γονείς και παιδιά: Η χρήση του διαδικτύου το καλοκαίρι
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η χρήση του διαδικτύου, τόσο μέσω υπολογιστών, όσο και μέσω έξυπνων συσκευών (κινητών τηλεφώνων και tablets) αυξάνεται ραγδαία. Στο πλαίσιο αυτό, η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού…
Αναλυτικά... -
Newsroom07/07/2015
Δέκα συμβουλές για ασφαλείς online αγορές
Το ηλεκτρονικό εμπόριο, ευρύτερα γνωστό ως e-commerce, είναι σίγουρα μια από τις πιο δημοφιλείς μόδες του αιώνα μας. Αρχίζοντας δειλά δειλά από καταστήματα που μετέφεραν τις εμπορικές τους δραστηριότητες στο…
Αναλυτικά... -
Newsroom19/05/2015
Οι ανεμογεννήτριες του μέλλοντος δεν θα έχουν… λεπίδες
Η εικόνα που έχουμε σήμερα για τις ανεμογεννήτριες είναι πολύ συγκεκριμένη, ωστόσο μία ισπανική εταιρεία φιλοδοξεί να καθιερώσει ανεμογεννήτριες που δεν θα διαθέτουν τις γνωστές περιστρεφόμενες «λεπίδες». Το όνομα της…
Αναλυτικά... -
Newsroom19/05/2015
Πότε μια ελιά στο σώμα είναι επικίνδυνη;
Επίκτητα στίγματα, δερματοπάθειες ή καρκίνος του δέρματος; Συχνά οι διαφορές μεταξύ τους είναι δυσδιάκριτες και η διάγνωση όχι άμεση. Μερικές χρήσιμες πληροφορίες, ιδίως ενόψει καλοκαιριού. Οι ελιές που έχουμε σε διάφορα…
Αναλυτικά... -
Newsroom15/05/2015
Apple: Η πιο οικολογική εταιρεία σύμφωνα με την Greenpeace
Η Apple συνεχίζει να δείχνει την ευαισθησία της ως προς την κλιματική αλλαγή και προσπαθεί να χρησιμοποιεί όσο περισσότερο γίνεται τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Γι αυτό στον κατάλογο της Greenpeace…
Αναλυτικά... -
Newsroom13/05/2015
Πνευματικά δικαιώματα και ψηφιακή οικονομία
Όλοι κάνουν λόγο για μια δικτυωμένη παραγωγή. Τι σημαίνει όμως η δικτύωση αυτή για τα προϊόντα, τα μυστικά μιας επιχείρησης, τις πατέντες και τις μάρκες; Η ΕΕ επιχειρεί να βρει…
Αναλυτικά... -
Newsroom13/05/2015
Crete3D: Ερευνητικό πρόγραμμα από το Πολυτεχνείο Κρήτης
Μία καινοτόμος εφαρμογή, η Crete3D, που ανέπτυξε το Πολυτεχνείο Κρήτης, προσφέρει την τρισδιάστατη, διαδραστική απεικόνιση της εξέλιξης των μνημείων της Κρήτης. Το Crete3D www.crete3d.gr η τρισδιάστατη απεικόνιση των πιο σημαντικών…
Αναλυτικά... -
Newsroom10/05/2015
Τεχνητά όργανα αντί δωρεά οργάνων;
Θα φτάσει ποτέ η επιστήμη να αναπαράγει όργανα για μεταμοσχεύσεις; Τα πρώτα βήματα έχουν ήδη γίνει με επιτυχία και φαίνεται ότι είναι ζήτημα λίγων χρόνων. Το νεφρό είναι το ανθρώπινο όργανο…
Αναλυτικά... -
Newsroom11/03/2015
Η CIA δεν μπορεί να σπάσει την κρυπτογράφηση της Apple
Είναι γνωστό ότι εταιρείες όπως Apple και Google κάθε άλλο παρά φιλικές είναι για υπηρεσίες όπως CIA και NSA καθώς προσπαθούν όλο και περισσότερο να ενισχύουν την κρυπτογράφηση στις πλατφόρμες…
Αναλυτικά... -
Newsroom11/03/2015
Γιατί στις διαφημίσεις ρολογιών η ώρα είναι πάντα 10:09
Οι γίγαντες της τεχνολογίας, ακολουθούν τα χνάρια των ωρολογοποιών με το να ρυθμίζουν τα ρολόγια που θα προωθηθούν σε διαφημιστικές καμπάνιες, στην ίδια ακριβώς ώρα: 10:09! Γιατί όλοι έχουν κολλήσει…
Αναλυτικά...