TECH

Η «μάχη» ξεκίνησε ανάμεσα σε IGTV και YouTube

Αδιαμφισβήτητα το Instagram αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα trends των τελευταίων ετών, όντας πόλος έλξης όχι μόνο για το νεανικό κοινό (που έχει ούτως ή άλλως την τάση να δοκιμάζει νέες εμπειρίες με σχετικά μεγαλύτερη ευκολία), αλλά και για μεγαλύτερες ηλικίες (που τείνουν να επαναπαύονται συνήθως στο γνώριμο), ελέω της απλότητας στην εμπειρία χρήσης που προσφέρει.

Η συνταγή του ήταν απλή, παρότι εταιρία που ανήκει εδώ και καιρό στον όμιλο του Zuckerberg, στόχος της – τουλάχιστον σχεδιαστικά – ήταν να κινηθεί ενάντια στο ρεύμα, προσφέροντας μια περισσότερο γυμνή εμπειρία, εφάμιλλη με τις πρότερες εποχές του Facebook. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως υπολείπεται σε χαρακτηριστικά, αφού ο κατάλογος των δυνατοτήτων του δεν σταματά να αυξάνεται καθημερινά με εκθετικά βήματα, ακριβώς όπως και η βάση των χρηστών του.

Κατά την τελευταία λοιπόν απογραφή που έλαβε χώρα το Σεπτέμβριο του 2017, η εταιρία έκανε λόγο για περίπου 800 εκατομμύρια χρήστες. Βρισκόμαστε λίγο λιγότερο από ένα χρόνο μετά, και έχοντας διατηρήσει έναν εξαιρετικό ρυθμό ανάπτυξης (περί των 200 εκατομμυρίων εγγραφών το χρόνο), το Instagram ανακοινώνει επισήμως πως ξεπέρασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών. Πρόκειται για ένα κολοσσιαίο ποσό, το οποίο αποτελεί ακράδαντη δήλωση της επιτυχίας του. Δεν είναι περίεργο επομένως, το γιατί παρατηρούμε ολοένα και περισσότερες εταιρίες να επιλέγουν το εν λόγω μέσο για διαφημιστικούς και προωθητικούς σκοπούς.

Στα των χαρακτηριστικών του, η πολυπόθητη δυνατότητα ανεβάσματος ολιγόωρων βίντεο έκανε εχθές την επίσημη εμφάνιση της. Τιτλοφορώντας κάτω από το υποκοριστικό IGTV, επρόκειτο – όπως και το Direct – για μια standalone εφαρμογή, άρτια βέβαια συνδεδεμένη με εκείνη του Instagram. Μπαίνοντας στα λημέρια στου YouTube προσφέρει στους δημιουργούς περιεχομένου τη δυνατότητα να προβάλουν τη δουλειά τους στην πλατφόρμα της (με το ανάλογο monetization), με μία όμως διαφορά. Όλα τα βίντεο του IGTV είναι κάθετα, ακολουθώντας το format των ιστοριών. Ανοίγοντας την εφαρμογή ο χρήστης συναντά μια ροή περιεχομένου που απαρτίζεται από τους αγαπημένους του vloggers (τους οποίους ακολουθεί), δίχως την ανάγκη να προβεί σε κάποια αναζήτηση. Αρχικά η διάρκεια των βίντεο θα περιοριστεί στα 10 λεπτά, με το συχνό upload περιεχομένου να ξεκλειδώνει στους content creators τη δυνατότητα ανεβάσματος βίντεο διάρκειας έως και 60 λεπτών, ενώ σε κάποιο ύστερο χρόνο απεριόριστο.

CNA Stream

Αλλάζουμε την ενημέρωση σας...
Close