TECH

Η Facebook ανακοίνωσε τα «έξυπνα» γυαλιά Ray-Ban Stories

Η Facebook μετά από μακρά περίοδο αναμονής ανακοίνωσε επίσημα το αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Luxottica: τα «έξυπνα» γυαλιά Ray-Ban Stories.



Τα γυαλιά Ray-Ban Stories, με τιμή που ξεκινά από τα 299 δολάρια, επιτρέπουν στον κάτοχό τους να τραβάει φωτογραφίες και βίντεο μέσω φωνητικών εντολών ή απλά πιέζοντας ένα πλήκτρο στον δεξιό βραχίονα.

Επιπρόσθετα, έχουν ενσωματωμένα μικρά ηχεία τα οποία ουσιαστικά μετατρέπουν το σετ γυαλιών σε σετ ακουστικών για την ακρόαση μουσικής και podcasts μέσω του κινητού τηλεφώνου και σύνδεσης Bluetooth. Επιπλέον, τα ενσωματωμένα μικρόφωνα επιτρέπουν την πραγματοποίηση τηλεφωνικών συνομιλιών.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

Τα Ray-Ban Stories αποτελούν το τελευταίο παράδειγμα της γενικότερης προσπάθειας της Facebook να δημιουργήσει νέες κατηγορίες προϊόντων hardware, ενώ προφανώς αντιπροσωπεύουν άλλο ένα βήμα προς το μέλλον όπως το οραματίζεται η αμερικανική εταιρεία. Ένα μέλλον στο οποίο οι άνθρωποι θα «φοράνε» τον υπολογιστή στο πρόσωπο, είτε πρόκειται για μία μάσκα εικονικής πραγματικότητας Oculus ή κάτι λιγότερο φουτουριστικό όπως ένα ζευγάρι γυαλιών ηλίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Facebook δεν είναι η πρώτη εταιρεία που δημιουργεί «έξυπνα» γυαλιά. Είχε προηγηθεί η ανταγωνίστριά της στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Snap η οποία είχε λανσάρει τη συσκευή Spectacles το 2016, ωστόσο τον δρόμο είχε ανοίξει η Google το 2013 με το Google Glass.

swell adv 2021

Τα Ray-Ban Stories είναι διαθέσιμα μέσω των καταστημάτων της Ray-Ban και του Ray-Ban.com σε Ηνωμένες Πολιτείες, Βρετανία, Ιταλία, Αυστραλία, Ιρλανδία και Καναδά. Περισσότεροι μεταπωλητές περιλαμβανομένων των Amazon, Best Buy, Sunglass Hut και LensCrafters θα προστεθούν από την ερχόμενη Δευτέρα.

kingeight 2021a detorakis adv jul2021< bakaliko lagos










Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-

Σχετικά άρθρα

Back to top button