Tech & Science

Γιατί τα Business Messages είναι καλύτερα από τα SMS

Σύμφωνα με την έρευνα DataReportal του 2021, περισσότερα από 5,2 δισεκατομμύρια ανθρώπων στον πλανήτη χρησιμοποιούν κινητά -δηλαδή τα δύο τρίτα του συνολικού πληθυσμού. Το μήνυμα προς τους marketers είναι σαφές: Αν θέλετε να βρείτε πελάτες, κάντε το μέσω των κινητών. Η Noa Bar-Shawy, senior partnerships account director στη Rakuten Viber, εξηγεί πώς.

Μια από τις κύριες τάσεις των τελευταίων χρόνων είναι να έρχεστε πιο κοντά στους πελάτες σας και να επικοινωνείτε μαζί τους όπως βολεύει εκείνους. Οι χρήστες προτιμούν να διατηρούν όλη τους την επικοινωνία σε μία μόνο εφαρμογή -σ’ αυτήν που περνούν τον περισσότερο χρόνο τους. Σύμφωνα με την έρευνα της Accenture, το 81% των χρηστών είναι πιο πιστοί στις εταιρείες που τους βρίσκουν μέσω των καναλιών που εκείνοι προτιμούν. Υπάρχει επίσης μια τάση για εξατομικευμένη επικοινωνία. Οι χρήστες θέλουν να έχουν τον έλεγχο στην επικοινωνία τους με τις εταιρείες: να μπορούν να ξεκινήσουν κι εκείνοι μια συνομιλία, να λύνουν τα προβλήματά τους μέσω ενός chat και να λαμβάνουν πληροφορία σχετικά με τα συγκεκριμένα τους ενδιαφέροντα μόνο.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν σημασία στα Business Messages

Χιλιάδες εταιρείες σε όλο τον κόσμο βλέπουν την τάση για εξατομικευμένα μηνύματα και προτιμούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω των εφαρμογών μηνυμάτων. Τράπεζες, έμποροι, υπηρεσίες ταχυμεταφορών και πολλές ακόμη επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα Business Messages.


Οι επιχειρήσεις πρέπει να πείσουν τους πελάτες τους ότι μπορούν να εμπιστευθούν τα Business Messages τους. Για παράδειγμα, στο Viber τέτοια μπορούν να αποσταλούν μόνο στη βάση δεδομένων των πελατών που έχουν δώσει την έγκρισή τους να λαμβάνουν ειδοποιήσεις από την εταιρεία. Την ίδια ώρα, οι χρήστες μπορούν εύκολα να τσεκάρουν αν μια επιχείρηση είναι πραγματική. Οι επίσημοι επιχειρηματικοί λογαριασμοί στο Viber έχουν ένα μπλε σημάδι δίπλα στο όνομά τους, που σημαίνει ότι ο λογαριασμός έχει πιστοποιηθεί από την ομάδα του Viber.

kingeight 2021a
detorakis adv jul2021
bakaliko lagos

Οι επίσημοι λογαριασμοί μπορούν να περιέχουν πληροφορίες για την εταιρεία, το λογότυπο, τη διεύθυνση και το τηλέφωνό της. Επίσης, στο πρώτο μήνυμα που λαμβάνουν από μια επιχείρηση, οι χρήστες μπορούν να δουν το σκοπό του μηνύματος, το όνομα του αποστολέα και το περιεχόμενό του μηνύματος πριν το ανοίξουν και να αποφασίσουν αν θέλουν να το ανοίξουν ή όχι.

Πέραν της πιστοποίησης, το Viber επίσης προσφέρει ασφαλή επικοινωνία κρυπτογράφηση in transit στα Business Messages. Επίσης, δεν αποθηκεύει μηνύματα στους servers του και χρησιμοποιεί μόνο ασφαλείς συνδέσεις HTTPS.

Τα πλεονεκτήματα των business messages

  • Διαδραστικότητα

Ενώ το SMS είναι απλά ένα σύντομο κείμενο 160 χαρακτήρων και ενίοτε ενός link, τα Business Messages είναι πιο διαδραστικά. Στο Viber μπορούν να περιέχουν κείμενο ως 1000 χαρακτήρες, εικόνες, ένα link και διαφόρων ειδών αρχεία, όπως οδηγίες, εγγυήσεις κλπ.

  • Βελτιστοποίηση budget

Αντίθετα με τα SMS, οι εταιρείες πληρώνουν μόνο για τα Business Messages που παραδίδονται και όχι για όλα όσα στέλνουν. Επίσης, οι εταιρίες μπορούν να γλιτώσουν κόστος με το να θέτουν ένα TTL (Time To Live) – το μέγιστο χρονικό διάστημα πριν ακυρωθεί ένα μήνυμα ή δρομολογηθεί προς ένα άλλο κανάλι. Με το TTL στο Viber μια εταιρεία δεν θα πληρώσει για ένα μήνυμα που δεν παραδόθηκε σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

  • Αλλαγή σε SMS

Αν οι πελάτες σας δεν έχουν πρόσβαση στο Internet ή δεν έχουν εγκατεστημένο το Viber, θα λάβουν σημαντικά και επείγοντα μηνύματα, αφού η εφαρμογή θα χρησιμοποιήσει εφεδρικά SMS.

  • Στατιστικά σε πραγματικό χρόνο

Οι επιχειρήσεις έχουν πρόσβαση σε αναφορά της διάδρασης των πελατών με τα Business Messages τους στο Viber σε πραγματικό χρόνο. Μπορούν να δουν αν το μήνυμα παραδόθηκε, ανοίχτηκε, απέτυχε, τα click rates και έτσι να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους.

  • Ενσωμάτωση CRM

Οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να ενσωματώσουν το σύστημα CRM τους στο Viber και να αποθηκεύουν την ιστορία των διαδράσεων με τους πελάτες τους, να αναλύουν τη συμπεριφορά τους και να τους στέλνουν εξατομικευμένα μηνύματα.

Διάφορα είδη Viber Business Messages

Πώς να ενισχύσετε την απόδοση των Business Messages σας

  • Κάντε τα πιο προσωπικά. Αντί να στέλνετε μαζικά μηνύματα, μπορείτε να συνδέστε το σύστημα CRM σας και να στοχεύσετε συγκεκριμένα κοινά, πετυχαίνοντας έτσι καλύτερα αποτελέσματα.
  • Μιλήστε στη γλώσσα του κοινού σας – υιοθετείστε ένα στυλ επικοινωνίας που ταιριάζει στις ανάγκες της πελατείας σας. Επειδή τα μηνύματα αυτά είναι πιο προσωπικά, μπορείτε να είστε λιγότερο επίσημοι, προσαρμόζοντας τον τόνο σας στην ηλικία και τα ενδιαφέροντα του κάθε πελάτη.
  • Διευκολύνετε τις συνομιλίες και μείνετε διαθέσιμοι πάντα. Σύμφωνα με την Εκθεση Wolfgang E-Commerce, το 71% των χρηστών θέλει να επικοινωνεί σε πραγματικό χρόνο με τις εταιρείες. Μια εφαρμογή μηνυμάτων διευκολύνει την άμεση συνομιλία με τους πελάτες σας.
  • Συνδυάστε τα με το σύστημα CRM σας και κρατείστε ενημερωμένη τη βάση δεδομένων των πελατών σας.
  • Ενσωματώνοντας την επικοινωνία σας στο CRM σας, μπορείτε να δείτε όλη την ιστορία με τον κάθε πελάτη και να του στείλετε μόνο σχετικά μηνύματα ή να μειώστε τις πιθανότητες κάποιας έντασης.

Οι εφαρμογές μηνυμάτων επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους πελάτες στην πλατφόρμα που εκείνοι περνούν τον περισσότερο χρόνο. Διαδραστικότητα και στατιστικά βοηθούν τις εταιρείες να χωρίζουν το κοινό τους σε ομάδες και να στέλνουν εξατομικευμένα μηνύματα. Αν μια εταιρεία θέλει να παραμείνει σχετική με το κοινό της, πρέπει να ενσωματώσει τα Business Messages στη στρατηγική της και να δει όλα τα πλεονεκτήματα που θα της δώσει μια αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες της.










Σχετικά άρθρα

Back to top button