TECH

Apple: Πώς θα είναι το νέο αυτοκίνητo αυτόνομης οδήγησης



Για την κατασκευή του οχήματος, η Apple αποφάσισε να αξιοποιήσει εξωτερικούς συνεργάτες για τα  στοιχεία των συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων lidar, οι οποίοι βοηθούν τα αυτόνομα αυτοκίνητα να έχουν μια τρισδιάστατη «οπτική» της ασφάλτου

Προς ολοταχώς για νέους στόχους έχει βάλει η παντοδύναμη εταρεία Apple, καθώς φαίνεται πως σχεδιάζει την παραγωγή αυτοκινήτων αυτόνομης οδήγησης. Σύμφωνα με το Reuters, ο αμερικανικός κολοσσός θα ολοκληρώσει την κατασκευή του πρωτοπόρου επιβατικού οχήματος το 2024 με μπαταρία πρωτοποριακής τεχνολογίας.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

Οι προσπάθειες του αμερικανικού κολοσσού να επεκτείνει τις δραστηριότητές του στην μαζική παραγωγή αυτοκινήτων, είναι γνωστές ως «Project Titan». Ο δρόμος, όμως, δεν ήταν ομαλός καθώς αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα ήδη από το 2014, όταν άρχισε να σχεδιάζει το δικό του όχημα από το μηδέν. Σε ένα σημείο, η Apple λόγω του λογισμικού που σχεδίασε την έκανε να επανεκτιμήσει τους στόχους της, με αποτέλεσμα να καλεί τον γνωστό σε όλους Νταγκ Φιλντ, βετεράνος της Apple που και πρώην εργαζόμενο της Tesla, ο οποίος προχώρησε στην απόλυση 190 εργαζομένων από το πρότζεκτ, το 2019.

Από τότε, η Apple έχει προχωρήσει αρκετά, ώστε τώρα να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους καταναλωτές της, τηρεί όμως σιγή ιχθύος όσον αφορά τις λεπτομέρειες του πρότζεκτ. Το μόνο που δηλώνει είναι, ότι ο στόχος της Apple είναι η κατασκευή ενός οχήματος προς μαζική κατανάλωση, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της, όπως το Waymo της Alphabet, η οποία έχει κατασκευάσει ρομπο-ταξί για τη μεταφορά επιβατών χωρίς οδηγό.

swell adv 2021

Κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της Apple είναι ένας νέος σχεδιασμός μπαταριών που θα μπορούσε «ριζικά» να μειώσει το κόστος και να αυξήσει το εύρος του οχήματος.

kingeight 2021a detorakis adv jul2021< bakaliko lagos

Η κατασκευή ενός οχήματος αντιπροσωπεύει μια πρόκληση αλυσίδας εφοδιασμού ακόμη και για την Apple, μια εταιρεία που δεν φοβάται να βάλει το χέρι βαθιά στη τσέπη, καθώς επενδύει υπέρογκα ποσά για εκατοντάδες εκατομμύρια ηλεκτρονικά προϊόντα κάθε χρόνο, αλλά δεν έχει κατασκευάσει ποτέ αυτοκίνητο. Σημειωτέον, η κατασκευή ηλεκτρικού οχήματος της Tesla του Έλον Μασκ απέφερε κέρδη μετά από 17 χρόνια.

Μηχανικός του «Project Titan» δήλωσε, «εάν υπάρχει μια εταιρεία στον πλανήτη που έχει τους πόρους για να το κάνει αυτό, είναι μάλλον η Apple. Αλλά ταυτόχρονα, δεν είναι κινητό τηλέφωνο»

Για την κατασκευή του οχήματος, η Apple αποφάσισε να αξιοποιήσει εξωτερικούς συνεργάτες για τα  στοιχεία των συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων lidar, οι οποίοι βοηθούν τα αυτόματα αυτοκίνητα να έχουν μια τρισδιάστατη «οπτική» της ασφάλτου.

Επιπλέον, το αυτοκίνητο της Apple μπορεί να διαθέτει περισσότερους αισθητήρες lidar για σάρωση σε διαφορετικές αποστάσεις, ενώ ορισμένοι αισθητήρες θα μπορούσαν να προέλθουν από τις εσωτερικά ανεπτυγμένες μονάδες lidar της Apple. Ενδιαφέρον είναι ότι τα μοντέλα iPhone 12 Pro και iPad Pro της Apple που κυκλοφόρησαν φέτος διαθέτουν και τα δύο αισθητήρες lidar.

Όσον αφορά την μπαταρία του αυτοκινήτου, η Apple σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει έναν μοναδικό σχεδιασμό «μονοκύτταρου» που συσσωρεύει τα μεμονωμένα κελιά της μπαταρίας και ελευθερώνει χώρο μέσα στην μπαταρία εξαλείφοντας θύλακες και μονάδες που συγκρατούν υλικά μπαταρίας, ενώ εξετάζει τα χημικά στοιχέια LFP  ή φωσφορικό σίδηρο λιθίου, είπε το άτομο, το οποίο είναι εγγενώς λιγότερο πιθανό να υπερθερμανθεί και επομένως είναι ασφαλέστερο από άλλους τύπους μπαταριών ιόντων λιθίου.










Σχετικά άρθρα

Back to top button