ΣΠΟΡ

Ο Ολυμπιακός είναι η πιο δημοφιλής ομάδα του Τσάμπιονς Λιγκ στο Ελληνικό Twitter

Ερευνα της MasterCard αποκαλύπτει τα πιο δημοφιλή θέματα (trending topics) στο Twitter, μεταξύ των φιλάθλων στην Ελλάδα. O Ολυμπιακός κερδίζει τον τίτλο της πιο πολυσυζητημένης ομάδας στην ιστορία της διοργάνωσης, παλεύοντας σκληρά με τις Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα και Άρσεναλ.

Επίσης, ο αγώνας μεταξύ Ολυμπιακού και Άρσεναλ, στη φετινή φάση των ομίλων, είναι η πιο πολυσυζητημένη στιγμή του Τσάμπιονς Λιγκ σε όλα τα κανάλια social media στην Ελλάδα. Σε μικρή απόσταση ακολουθεί η περσινή νίκη της Μπαρτσελόνα επί της Γιουβέντους, στον τελικό της διοργάνωσης στο Βερολίνο και την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η νίκη της Ρεάλ Μαδρίτης επί της Ατλέτικο Μαδρίτης, στον τελικό της σεζόν 13/14, που χάρισε στη Ρεάλ τον δέκατο τίτλο της στη διοργάνωση.

Η έρευνα της MasterCard, επίσημου χορηγού του προγράμματος Player Escorts του Τσάμπιονς Λιγκ, αποκαλύπτει επίσης τους πιο πολυσυζητημένους παίκτες για τους Έλληνες χρήστες. Μετά από μάχη στήθος με στήθος, ο Κριστιάνο Ρονάλντο επικράτησε του Λιονέλ Μέσι και αναδείχθηκε ο παίκτης που συζητήθηκε περισσότερο στα social media, ενώ σε μικρή απόσταση ακολουθεί ο Νεϊμάρ.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών αγορών που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα, οι φίλαθλοι από τη Βρετανία ήταν αυτοί που δημιούργησαν τον μεγαλύτερο όγκο συζητήσεων στα social media. Παρά το γεγονός ότι είχε μόνο τρεις συμμετοχές, η Γαλλία κέρδισε τη δεύτερη θέση, ακολουθούμενη με μικρή διαφορά από την Ισπανία.

Η έρευνα ρίχνει φως και στον τόνο, στον οποίο γίνονται οι συζητήσεις μεταξύ των φιλάθλων, σε περιβάλλον social media. Οι φίλαθλοι από την Ουκρανία είναι μεταξύ των πιο θετικών στην Ευρώπη, από τότε που η Διναμό Κιέβου ξεπέρασε τις προσδοκίες, περνώντας με επιτυχία τη φάση των ομίλων για δύο συνεχόμενες σεζόν -14/15 και 15/16. Αντιθέτως, οι φίλαθλοι από την Τουρκία θεωρούνται οι πιο επικριτικοί. Ακολουθούν με μικρή διαφορά οι Βρετανοί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close