Macrame-Voulisma
Karnagians ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Ποτηράκι

BOX Cafe

ΔΕΤΟΡΑΚΗΣ
LIFE

Τι να κάνετε για να τρώτε λιγότερο όσο δουλεύετε από το σπίτι

GMG

SKALA

LE DELICE ΣΕΡΓΙΑΝΙ Kosa

Το 2020, και όπως φαίνεται και το 2021, «έκλεισε» πολύ κόσμο στο σπίτι, με τους περισσότερους εδώ και σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο να έχουν μεταφέρει το γραφείο στον προσωπικό τους χώρο.

Το γεγονός ότι δεν είχαμε συνηθίσει στην απεριόριστη πρόσβαση στο φαγητό συνδυαστικά με το περισσότερο άγχος που βιώνουμε όλοι λόγω της πανδημίας μας ωθεί συχνά στην πόρτα του ψυγείου ή στα ντουλάπια της κουζίνας, κάνοντάς μας να τρώμε περισσότερο απ’ ό,τι αν βρισκόμασταν στο γραφείο.

DROP Cafe Palermo TECH HUB

Αν ψάχνετε, λοιπόν, τρόπους να κόψετε αυτήν την κακή συνήθεια παρακάτω θα βρείτε τέσσερις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν αρκετά.

Προγραμματίστε τα γεύματά σας

Το σώμα καίει θερμίδες μεταβολίζοντας τα τρόφιμα, ωστόσο, η ενεργειακή δαπάνη είναι διπλάσια υψηλότερη στην αρχή της ημέρας. Αυτό σημαίνει ότι είναι προτιμότερο να φάτε ένα μεγαλύτερο πρωινό, να γευματίσετε περίπου 5 ώρες αργότερα και να ετοιμάσετε ένα ελαφρύτερο δείπνο 3 ή 4 ώρες μετά το μεσημεριανό. Μην κοιμηθείτε μετά το φαγητό, θα χρειαστείτε τουλάχιστον 3 ώρες για σωστή πέψη.

Mechanical Solutions

Τεντοτεχνική

Ποτέ μην τρώτε ενώ είστε απασχολημένοι

Το να τρώτε όταν εργάζεστε, όταν ελέγχετε το τηλέφωνό σας ή παρακολουθείτε τηλεόραση μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής. Επηρεάζει πραγματικά τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε τη γεύση και σας εμποδίζει να καταλάβετε πότε αισθάνεστε χορτάτοι. Επομένως, ακολουθήστε το πρόγραμμά σας και σταματήστε να τρώτε όσο είστε απασχολημένοι με την δουλειά σας.

Αποφύγετε τα μεταποιημένα τρόφιμα

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα μπορούν να οδηγήσουν στην κατανάλωση 500 επιπλέον θερμίδων την ημέρα, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση βάρους. Αντί να αγοράσετε μια σακούλα με πατατάκια επιλέξτε πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις όπως αμύγδαλα ή ξηρούς καρπούς, κατεψυγμένα λαχανικά και φρέσκα φρούτα, έτσι ώστε να είναι εύκολα διαθέσιμα εάν αισθάνεστε πεινασμένοι.

Zuper Service

Επιλέξτε πιο υγιείς εναλλακτικές λύσεις για την αντιμετώπιση του άγχους και του στρες
Μερικές φορές χρησιμοποιούμε τα τρόφιμα ως τρόπο αντιμετώπισης του άγχους. Την επόμενη φορά που θα πλησιάσετε στο ψυγείο σας ελέγξτε εάν βρίσκεστε εκεί για να καταπραΰνετε το στρες σας ή εάν είστε πραγματικά πεινασμένοι. Βρείτε ένα χόμπι όπως να ακούτε μουσική, να κάνετε γιόγκα, να διαβάζετε ή να σχεδιάζετε αν θέλετε να χαλαρώσετε.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Stream+

Αλλάζουμε την ενημέρωση σας...

Σχετικά άρθρα

Back to top button