LIFE

Tabata: Τέλειο κορμί με 30′ προπόνηση (videos)

Ξεχάστε τη συνδρομή στο γυμναστήριο και τα όργανα γυμναστικής - Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεστε είναι να αφιερώσετε 30 λεπτά μέσα στην μέρα σας για την εξαιρετική προπόνηση Tabata

Μελέτες δείχνουν ότι οι ασκήσεις με το σωματικό μας βάρος μπορούν να αποφέρουν μέγιστα αποτελέσματα με ελάχιστο εξοπλισμό. Τα μηχανήματα, τα ελεύθερα βάρη και οι ασκήσεις με το βάρος μας έχουν όλα οφέλη, με βάση πάντα το τι ο καθένας επιθυμεί από την άσκηση, αλλά το τελευταίο σχεδόν πάντα απαιτεί το λιγότερο χρόνο και χρήμα.

Ξεχάστε τη συνδρομή στο γυμναστήριο (μιας και ακόμη δεν μας επιτρέπεται) και τα όργανα γυμναστικής. Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεστε είναι 30 λεπτά μέσα στην μέρα σας.

caffeine adv2020b

Οι ακόλουθες ασκήσεις πρέπει να γίνονται ως προπόνηση Tabata. Εκτελέστε κάθε άσκηση για συνολικά πέντε λεπτά, εναλλάσσοντας μεταξύ 30 δευτερολέπτων υψηλής έντασης άσκηση και 10 δευτερολέπτων ξεκούραση. Εμείς στα 10 δευτερόλεπτα κάνουμε μια μικρή παραλλαγή και βάζουμε σχοινάκι. Κάντε 8 φορές όλη την αλληλουχία των ασκήσεων. Όταν τελειώσετε ξεκουραστείτε 2 λεπτά και πάλι απ την αρχή για 3-4 φορές.

Άσκηση 1η: 30″ squat – 10″ σχοινάκι

neratzoulis neo

Άσκηση 2η: 30″ κάμψη και ταυτόχρονα μαζεύω πόδι στο πλάι – 10″ σχοινάκι

Άσκηση 3η: 30″ κάμψη και ταυτόχρονα μαζεύω το άλλο πόδι στο πλάι – 10″ σχοινάκι

30″ burpees – 10″ σχοινάκι

Δείτε εδώ ολόκληρο το πρόγραμμα των ασκήσεων

Stream+

Αλλάζουμε την ενημέρωση σας...
Back to top button