LIFE

Τα γυναικεία προϊόντα είναι κατά 37% ακριβότερα από τα ανδρικά

Είναι κοινό μυστικό στην παγκόσμια η βιομηχανία ότι η γυναίκα είναι καλύτερος πελάτης από τον άνδρα, κάτι που επιτρέπει στους εμπόρους να χρεώνουν έως και 37% περισσότερα τα γυναικεία πράγματα από τα αντίστοιχα ανδρικά.

Η έρευνα έγινε στην Αγγλία, αλλά όσοι από τον ανδρικό πληθυσμό στην Ελλάδα έχουν κάνει κάποια επισταμένη παρατήρηση (ή έχουν ψωνίσει μαζί με την σύζυγο-σύντροφο) θα έχουν καταλήξει σίγουρα στο ίδιο συμπέρασμα. Στο ότι δηλαδή τα γυναικεία προϊόντα και τα ψώνια γενικότερα είναι ακριβότερα κατά πολύ από τα ανδρικά.

Μία έρευνα που έγινε στις πιο δημοφιλείς εμπορικές αλυσσίδες της Αγγλίας (μεταξύ αυτών και την Amazon) επιβεβαίωσε αυτή την ένδειξη, καθώς σε αντίστοιχα προϊόντα, αυτά που απευθύνονταν σε γυναίκες ήταν συντριπτικά πιο ακριβά. Και μάλιστα σε ποσοστό που πλησίασε το 37%, διόλου αμελητέο για προϊόντα που είναι συναφή μεταξύ τους.

Η έρευνα έφερε σε αντιπαράθεση δεκάδες προϊόντα από ρούχα και παιχνίδια μέχρι προϊόντα ομορφιάς. Σε πολλές περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα σε ένα ξυραφάκι, ένα από τα πιο δημοφιλή σούπερ μάρκετ της Αγγλίας χρεώνει το ίδιο αντικείμενο την διπλή τιμή για τα ροζ γυναικεία σε σχέση με τα μπλε ανδρικά. Η ίδια έρευνα αποκάλυψε ότι το κλασικό τζιν της Levi’s το 501 είναι τουλάχιστον 46% ακριβότερο στην γυναικεία του εκδοχή.

Η μόνη υστέρηση των γυναικείων έναντι των ανδρικών είναι στα εσώρουχα, τα οποία, τουλάχιστον στην αγγλική αγορά είναι πολύ πιο ακριβά τα ανδρικά. Η αποκάλυψη αυτής της έρευνας έχει δημιουργήσει αρκετό θόρυβο στην αγγλική κοινωνία και τα καταστήματα, κάνοντας αρκετούς να μιλούν για «αγοραστικό σεξισμό» εναντίον των γυναικών. Πριν φθάσουμε σ’ αυτό το σημείο πάντως, αρκεί να σκεφτούμε λίγο παραπάνω στο πως λειτουργεί ως καταναλωτής ο άνδρας και η γυναίκα, και ίσως έτσι έχουμε την καλύτερη απάντηση για το φαινόμενο.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close