LIFE

Συνέβη στην Ελούντα: Βατερλώ η εξυπηρέτηση, η ευγένεια, το service και η αδυναμία έκδοσης τιμολογίου!

Αυτό το κείμενο το «αλιεύσαμε» από το προφίλ γνωστού, φίλου και συχνού επισκέπτη της περιοχής μας. Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και το δημοσιεύουμε. Εχει μεγάλο ενδιαφέρον.

«Για εστιατόρια ταβέρνες μεζεδοπωλεία κλπ που λατρεύω να επισκέπτομαι,συνηθίζω να γράφω τα καλύτερα.Ίσως γιατί αποτελούν δική μου 100% επιλογή.

Χτες βρέθηκα καλεσμένος σ´ένα, με εξαιρετική φήμη λόγω του γνωστού σεφ του. Το φαγητό πρέπει να πω ότι σε γενικές γραμμές ήταν καλό (έχω φάει και καλύτερα ). Κατά τα λοιπά, Βατερλώ η εξυπηρέτηση, Βατερλώ η ευγένεια του ιδιοκτήτη και Βατερλώ το service.

Έφεραν κουβέρ ακριβώς μια ώρα μετά που καθίσαμε και φυσικά μετά από παράκληση.Ο άνθρωπος που μας προσκάλεσε σε δείπνο ζήτησε τέσσερις φορές από την στιγμή που κάτσαμε να δώσει τα φορολογικά του στοιχεία για να κοπεί τιμολόγιο μιας και επρόκειτο για επαγγελματικό δείπνο. Κανείς δεν ήρθε ποτέ να τα παραλάβει. Κι όταν στο τέλος ήρθε ο ιδιοκτήτης για λογαριασμό μας πληροφόρησε ότι θα κόψει μόνο απόδειξη γιατί αδυνατεί να εκδόσει παραστατικό.



Δεν είμαι παράξενος.

Λόγω δουλειάς τρώω τουλάχιστον 100 βράδια το χρόνο έξω σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και του υπόλοιπου κόσμου. Το χτεσινό δεν μου χει ξανα τύχει. Δεν έχω σκοπό να πω το όνομα του γνωστού αυτού εστιατορίου που βρίσκεται στην Ελούντα.

Λυπάμαι μόνο που η φίλη μας έσκασε απλόχερα ένα σημαντικό ποσό για να μας ευχαριστήσει… και έφυγε απογοητευμένη από αυτό το θλιβερό σκηνικό που με προσπάθεια οι άνθρωποι αυτοί έστησαν.

Γιατί θέλει ομολογουμένως κόπο να καταφέρεις να έχεις τόσο άθλιο service.

Επισκέφθηκα το trip advisor για να γράψω αυτή την κριτική που διαβάζετε.

Είδα ότι η δική μου είναι η πιο χαλαρή και ανώδυνη.

Εβίβα.»

Από το προφίλ του Κ.Σ. στο Facebook

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close