ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Zero Waste: Δίνοντας νέα ζωή στα πλαστικά με το πρωτοποριακό πρόγραμμα

Για τους περισσότερους Ελληνες, η παραλία είναι… αξία, συνδεδεμένη με τον τρόπο ζωής μας, με τις αναμνήσεις μας, με την ανάπαυση που πρέπει να κρατήσει έναν ολόκληρο χρόνο. Ομως, η συμπεριφορά των περισσότερων στις παραλίες δυστυχώς δεν είναι ανάλογη της αγάπης τους προς αυτές. Ενα πιλοτικό πρόγραμμα ιδιωτικής εταιρείας σε εννέα δημοφιλείς προορισμούς στέλνει στις παραλίες… τους ειδικούς στη διαχείριση των απορριμμάτων, για να ενημερώσουν όχι μόνο τους λουομένους αλλά και τους εργαζομένους στα παραλιακά μπαρ.

Η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ξεκίνησε στις αρχές του καλοκαιριού και ολοκληρώνεται στα τέλη Αυγούστου σε εννέα δημοφιλείς προορισμούς στις Κυκλάδες, το Ιόνιο, την Αττική, τα Δωδεκάνησα, τα Χανιά και τη Θεσσαλονίκη (η παραλία της Αγίας Μαρίνας στα Χανιά, των Λουτρών και του Αγίου Δημητρίου στην Κύθνο, της Ελλης στη Ρόδο, του Μακρύ Γιαλού, της Σκάλας και του Μύρτου στην Κεφαλονιά, της Γλυφάδας στην Αττική και της Νέας Παραλίας στη Θεσσαλονίκη). Το πρόγραμμα ονομάζεται Zero Waste Beaches και πραγματοποιείται από την Coca-Cola, με τη συνεργασία της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης και της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης.

caffeine adv2020b

Στο πλαίσιο του προγράμματος, λοιπόν, θα ενημερώνονται οι επισκέπτες, καθώς και οι ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι 27 beach bars γύρω από τα θέματα της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας. Παράλληλα, στο πλαίσιο των δράσεων καθαρισμού θα τοποθετηθούν κάδοι ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ανακυκλώσουν τα πλαστικά, χάρτινα και μεταλλικά τους απορρίμματα. Επειτα, το πλαστικό που θα συλλεγεί από τους καθαρισμούς, θα ανακυκλωθεί και θα επαναχρησιμοποιηθεί ως τρισδιάστατα εκτυπωμένα χρηστικά αντικείμενα για τις παραλίες.

Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι μεταξύ ξαπλώστρας, αποδυτηρίου ή διαδρόμου που θα οδηγεί στην παραλία και που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από ΑμεΑ, σε τρία διαφορετικά, καλοκαιρινά χρώματα. Τα αντικείμενα θα παραχθούν μέσω της διαδικασίας της 3D εκτύπωσης από τη δημιουργική ομάδα των The New Raw, και θα τοποθετηθούν στις παραλίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα του χρόνου το καλοκαίρι, δίνοντας την ευκαιρία να τα απολαύσουν όλοι όσοι θα τις επισκεφθούν.

neratzoulis neo

Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button