HTML Tables

Ένα βήμα πιο κοντά στα καύσιμα του μέλλοντος

0

Γιατί δεν έχει γεμίσει η Ευρώπη ηλεκτρικά και υδρογονικά αυτοκίνητα προς όφελος του περιβάλλοντος και όλων μας; Υπάρχουν πολλοί λόγοι αλλά ένας είναι η έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού. H δε έλλειψη αυτή οφείλεται στην έλλειψη πελατών.

Για να σπάσει ο φαύλος κύκλος η Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (ΕΚ) προωθούν κανόνες που θα καταστήσουν υποχρεωτική τη δημιουργία τέτοιων σταθμών στα κράτη μέλη μέχρι το 2020.

Βασικά εναλλακτικά καύσιμα, πέραν του ηλεκτρισμού, είναι το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LPG), το συμπιεσμένο ή υγροποιημένο φυσικό αέριο (CNG, LNG), τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο. Ωστόσο μαζί, όλα αυτά δεν αποτελούν παρά ελάχιστη μειοψηφία σε μια αγορά που ακόμα και σήμερα κυριαρχείται σε ποσοστό άνω του 90% από το πετρέλαιο.

Στις 26 Νοεμβρίου, στην επιτροπή Mεταφορών του ΕK, εγκρίθηκαν μέτρα που καθιστούν υποχρεωτικό στα κράτη μέλη να θεσπίσουν δεσμευτικούς στόχους για τη δημιουργία τέτοιων υποδομών ανεφοδιασμού σε ηλεκτρικό και εναλλακτικά καύσιμα. Tο κάθε κράτος μέλος, σημειώνεται, θα θεσπίσει τους δικούς του στόχους, όμως θα πρέπει στη συνέχεια να τους υλοποιήσει.

econews

Προηγούμενο άρθροΤο κόμμα των ανέργων
Επόμενο άρθροΤο ευρωπαϊκό τηλεσκόπιο Γαία στο διάστημα
CNA Team
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-