ΕΛΛΑΔΑ

Λίστα ΜΜΕ: Μαγειρέματα, αναξιοπιστία – Επιδοτήθηκαν ανύπαρκτες ιστοσελίδες

Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι στη λίστα περιλαμβάνονται και έξι μέσα, τέσσερις ιστοσελίδες και δύο ραδιοφωνικοί σταθμοί, για τους οποίους είχε προβλεφθεί, αρχικά, κονδύλι, όμως δεν εισέπραξαν ούτε ευρώ.

Η κυβέρνηση προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας, αλλά δεν τα καταφέρνει. Είναι και παραείναι.

caffeine adv2020b

Όσο και να προσπαθεί να πείσει ότι η επιλογή των ΜΜΕ που πήραν την κρατική διαφήμιση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», ήταν διαφανής και αξιοκρατική, τόσο τα στοιχεία περί του αντίθετου πληθαίνουν, με κερασάκι στην τούρτα τη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα ο Στέλιος Πέτσας.

Κανένα κριτήριο δεν υπήρξε για το πώς θα μοιραστούν τα 20 εκατομμύρια στα ΜΜΕ, παρά μόνο χρυσοπληρώθηκε μια ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία για να μοιράσει σε όποιον ήθελε τα χρήματα της καμπάνιας, ακόμα και σε ανύπαρκτες ιστοσελίδες.

neratzoulis neo

Μια εξ αυτών ήταν το site protoeidisi.com του Μένιου Φουρθιώτη, ενώ μια άλλη ήταν το wishmag.gr, το οποίο τελευταία φορά είχε ενημερωθεί το 2010, αλλά παρόλα αυτά, είχε δοθεί εντολή να λάβει 2.000 ευρώ!

Αναλυτικά:

  • APOKALIPTIKALIVE.GR
  • PROTIEIDISI.COM
  • WISHMAG.GR
  • DIDYMOTEICHO.NET
  • ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ ΑΧΑΪΑΣ
  • ΡΑΔΙΟ ΡΟΥΜΕΛΗ 98 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Η επιδότηση της κυβερνητικής δημόσιας τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και των δύο πρακτορείων προκειμένου να μεταδώσουν μηνύματα, όταν όλα αυτά ήδη πληρώνονται από το Δημόσιο, προκαλεί επίσης εύλογα ερωτήματα στον κάθε πολίτη.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button