ΕΛΛΑΔΑ

Η Καθημερινή «εκθέτει» τον Πέτσα για αδιαφάνεια στην διαφημιστική πίτα

Πληθαίνουν οι αντιδράσεις για τα αδιαφανή κριτήρια διανομής της κρατικής χρηματοδότησης προς τα ΜΜΕ στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», μετά τις αποκαλύψεις ότι άγνωστες ή ανενεργές ιστοσελίδες έλαβαν αξιοσημείωτα ποσά, την ώρα που η κυβέρνηση αρνείται να δώσει στη δημοσιότητα τη σχετική λίστα.

Πλέον, ο αντίκτυπος αυτής της κατάστασης έφτασε και στην κυβερνητική παράταξη, προκαλώντας αιχμές και εκ των έσω, οι οποίες εκφράζονται πλέον και δημοσίως. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Καθημερινής, η οποία σημειώνει, μεταξύ άλλων, στο κύριο άρθρο της:

caffeine adv2020b

«Οταν το κράτος ξοδεύει χρήματα του Ελληνα φορολογουμένου σε μια διαφημιστική καμπάνια, πρέπει να το κάνει με διαφάνεια και σαφείς κανόνες. Υπήρξαν κυβερνήσεις στο παρελθόν που έκαναν ακρότητες και χρησιμοποίησαν το δημόσιο χρήμα ως πολιτικό εργαλείο. Καλό είναι να μη δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται. Η πλήρης διαφάνεια είναι ο μόνος δρόμος, όπως και η θέσπιση καθαρών κανόνων.».

neratzoulis neo

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button