ΕΛΛΑΔΑ

Ετοιμάζει Easyfoodstore και στην Ελλάδα ο Στέλιος Χατζηιωάννου;

«Αν δώσεις στους καταναλωτές ένα προϊόν στη σωστή τιμή, είναι πιθανό να το αποδεχθούν» είναι το επιχειρηματικό «motto» του Στέλιου Χατζηιωάννου, ο οποίος βλέπει τη νέα του επιχειρηματική δραστηριότητα να «σαρώσει» την αγορά της Αγγλίας. Το Easyfoodstore, το επονομαζόμενο «Σούπερ Μάρκετ των φτωχών» έχει 76 διαφορετικά προϊόντα, όπως μακαρόνια, καφέ, μπισκότα, κονσέρβες, μαρμελάδες σε τιμές κάτω των 33ων λεπτών του ευρώ.

Πράγμα που σημάνει ότι εάν ο καταναλωτής αγοράσει όλα τα προϊόντα με 27 ευρώ θα έχει γεμίσει το καλάθι του: «Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές» είναι το μότο στο Easyfoodstore, το οποίο έχει βρει ήδη τεράστια ανταπόκριση από τους κατοίκους της περιοχής.

Ο ίδιος ο Στέλιος Χατζηιωάννου σημειώνει πως το μαγαζί αυτό είναι ένας ακόμα τρόπος να εξυπηρετηθούν όσοι δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα και φυσικά θα ακολουθήσουν κι άλλα καταστήματα της συγκεκριμένης αλυσίδας. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις δύο μέρες από τα εγκαίνια του Easyfoodstore, το κατάστημα έκλεισε γιατί οι καταναλωτές έκαναν φύλλο και φτερό ότι υπήρχε στα ράφια του καταστήματος.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αλυσίδας στο συγκεκριμένο διάστημα άδειασαν οι αποθήκες που είχαν προϋπολογίσει ότι τα αποθέματα θα αρκούσαν για δύο εβδομάδες: «Αυτός είναι ένας ακόμα τρόπος το brand Easy να εξυπηρετήσει με το μικρότερο κόστος. Λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία μου στη διανομή δωρεάν τροφίμων στην Ελλάδα και την Κύπρο, είναι ακόμα μια εμπορική προσπάθεια να πωληθούν βασικά προϊόντα στην πιο προσιτή τιμή» δηλώνει ο Στέλιος Χατζηιωάννου, ο οποίος σχεδιάζει αν το εγχείρημά του συνεχίσει να σαρώνει την αγορά, να ρίξει ακόμα πιο πολύ τις τιμές.

Σύμφωνα με πληροφορίες στα σχέδια του 49χρονου επιχειρηματία, είναι να φέρει το Easyfoodstore και στην Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι η χώρα μας δεν βοηθά την επιχειρηματικότητα, λόγω φόρων και γραφειοκρατίας: «Στόχος είναι να περιορίζω τα μη απαραίτητα. Μπορείς να αφήσεις στην άκρη τα περιττά, χωρίς να συμβιβαστείς στην ποιότητα. Να υπόσχομαι λιγότερα και να δίνω περισσότερα. Να σέβομαι τους καταναλωτές και να διασφαλίζω την ακεραιότητα του brand name» λέει ο Στέλιος Χατζηιωάννου, την ώρα που ετοιμάζεται για νέες περιπέτειες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close