ΕΛΛΑΔΑ

Επέτειος Πολυτεχνείου: Ο,τι ισχύει για τα δημόσια, ισχύει και για τα ιδιωτικά λέει το Υπουργείο Παιδείας

Μετά την επιστολή της ΟΙΕΛΕ προς τη Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας με την οποία καταγγέλθηκε το γεγονός ότι σε πολλά ιδιωτικά σχολεία δεν θα λάβει χώρα επετειακή εκδήλωση για το Πολυτεχνείο, η αρμόδια υπηρεσία εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία ξεκαθαρίζει: «Σας ενημερώνουμε ότι αναφορικά με τον εορτασμό της επετείου της 17ης Νοεμβρίου, ισχύουν και για τα Ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».

Σε σχέση με την λίστα που εξέδωσε η ΟΙΕΛΕ, ο Σύνδεσμος των Ιδιωτικών Σχολείων δηλώνει, ότι τα ιδιωτικά σχολεία: Τιμούν τις επετείους στην πραγματική, στην ιστορική και όχι στη φαντασιακή τους βάση. Δεν τις χρησιμοποιούν ως όχημα απλά για να χαθεί μάθημα, δεν υποτάσσονται στον ιδεολογικό καταναγκασμό και την ομοιομορφία του κεντρικού σχεδιασμού και δεν παραβιάζουν ούτε τη λογική ούτε την εμπιστοσύνη που οφείλουν στις οικογένειες των μαθητών τους: Δεν ψάχνουν αφορμές να χαθεί εκπαιδευτικός χρόνος. Τηρούν απόλυτα και το πνεύμα και το γράμμα των εγκυκλίων που προβλέπουν εορτασμούς κατά τη διάρκεια της ημέρας της 16ης Νοεμβρίου. Διαμορφώνουν ελεύθερους, σκεπτόμενους, μη στρατευμένους μαθητές.

Δεκάδες ιδιωτικά σχολεία δεν θα γιορτάσουν την επέτειο του Πολυτεχνείου

Εχουν καταθέσει δείγμα γραφής όταν στη διάρκεια της Χούντας προσλάμβαναν καθηγητές που διώκονταν από το καθεστώς.

Εχουν καταθέσει δείγμα γραφής κατά τη διάρκεια των γεγονότων του Πολυτεχνείου, όταν εκείνες τις κρίσιμες μέρες του Νοέμβρη του 1973 δήλωσαν ως «παρόντες» μαθητές και καθηγητές που είχαν πάει να συμπαρασταθούν στους έγκλειστους φοιτητές προκειμένου αυτοί να μην διωχθούν από την Ασφάλεια (ναι, πράγματι, κύριοι της ΟΙΕΛΕ, εκείνη την ημέρα κρύψαμε απουσίες). Και καταλήγουν “Σήμερα, το 2018, η ΟΙΕΛΕ που κάνει μαθήματα Δημοκρατίας, διακινεί «λίστες αντιφρονούντων». Αλήθεια, ποιοί διακινούσαν τέτοιες λίστες τη μαύρη επταετία 1967-1974”;

Πηγή
Πρώτο Θέμα

CNA Stream

Αλλάζουμε την ενημέρωση σας...

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close
Close