ΕΛΛΑΔΑ

Αυτό είναι το βίντεο των καλλυντικών που έγινε spot για τον Ελληνικό τουρισμό σύμφωνα με το ΣΥΡΙΖΑ

Στην καταγγελία ότι η διαφημιστική καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού που δόθηκε με απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία έναντι 32 εκατ. ευρώ είναι «διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!», προχώρησε ο ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκεκριμένα, σε δήλωσή του ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, αναφέρει: «Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το «μεγαλειώδες» project του για τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών! Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το «επιτελικό κράτος» του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας».

caffeine adv2020b

Να σημειωθεί ότι πρόκειται για την εταιρεία Lancaster η οποία χρησιμοποιεί το ίδιο σύνθημα με αυτό της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό («Summer is a state of mind» που έγινε «Greek summer is a state of mind») από τις αρχές Μαρτίου για να προωθήσει τα αντηλιακά της!

neratzoulis neo

CNA Stream

Αλλάζουμε την ενημέρωση σας...
Back to top button